آذری: اهواز تا زمان ملاقات با استقلال به شرایط عادی بازمی شود، به پیشواز نروید!

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان معتقد است با تمهیداتی که از سوی استانداری خوزستان اندیشیده شده، اهواز تا زمان برگزاری مسابقات فوتبال به شرایط عادی باز می شود.

آذری: اهواز تا زمان ملاقات با استقلال به شرایط عادی بازمی شود، به پیشواز نروید!

سعید آذری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره از سرگیری مسابقات لیگ برتر و شرایط اهواز، گفت: خودم در اهواز هستم و با نظارت روزانه کار را جلو می بریم. من به همراه چند تن از همکارانم با رعایت پروتکل های بهداشتی سرِ کار هستیم و مسئله ای وجود ندارد. تمهیدات ویژه ای از سوی آقای شریعتی استاندار خوزستان اندیشیده شده تا اهواز به حالت عادی برگردد. با تعطیلی ادارات و مشاغل غیرضروری و محدودیت های دیگری که در شهر گذاشته شده و البته همتی که مردم برای رعایت اصول بهداشتی خواهند داشت، مطمئناً اهواز تا زمان آغاز بازی ها که یک ماه دیگر خواهد بود، به شرایط عادی باز خواهد گشت.

تا یک ماه دیگر شرایط اهواز عادی می گردد

وی درباره اینکه بعضی از عدم میزبانی شهرهایی که شرایط عادی ندارند، صحبت می نمایند، تاکید نمود: با برنامه ریزی های خوبی که در سطح استان اجرا شده است، یک ماه دیگر که قرار است بازی ها برگزار گردد، شرایط اهواز مثل بقیه شهر ها می گردد، بنابرین بهتر است عده ای در این شرایط به پیشواز نروند! علاوه بر این مجموعه فولاد خوزستان و استادیوم شهدای فولاد مدت هاست به طور کامل قرنطینه و مدام در حال ایزوله شدن است.

موظف به دفاع از حق باشگاهم مقابل هر باشگاهی هستم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به برگزاری ملاقات معوقه این تیم با استقلال ابراز داشت: این حق ماست که مقابل استقلال در خانه بازی کنیم. من موظفم از حق باشگاهم مقابل هر باشگاهی دفاع کنم و الان هم مطمئنم تا روز بازی شرایط اهواز بهتر خواهد بود.

اگر اتفاقی بیفتد کی بود کی بود؛ من نبودم آغاز می گردد

آذری راجع به اینکه به طور کلی برگزاری مسابقات در این شرایط را چگونه ارزیابی می نماید، اشاره نمود: این موضوعی است که ستاد مبارزه با کرونا درباره آن تصمیم می گیرد و چیزی دست ما نیست. هرکس که این تصمیم را می گیرد باید مسؤلیتش را هم قبول کند. امیدوارم با برگزاری بازی ها برای هیچ یک از بازیکنان، مربیان یا داوران و غیره مسئله ای به وجود نیاید، چون در غیر این صورت، کی بود کی بود؛ من نبودم ها آغاز می گردد.

درباره انتخابات فدراسیون فوتبال خبرهای بدی می شنویم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، درباره آخرین شرایط اصلاح اساسنامه و انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: در این باره متاسفانه خبرهای بدی می شنویم. یکسری تحرکات برای عوض کردن رؤسای بعضی هیئت ها در حال اجرا است که این موضوع اصلا چیز خوبی نیست. اگر این اتفاق رخ بدهد ثابت می نماید عده ای با تمام وجود نمی خواهند از فدراسیون بروند. بهتر است فدراسیون در این خصوص شرح دهد و ابهامات را از بین ببرد.

هنوز اساسنامه به اعضای مجمع ارسال نشده است

عضو مجمع فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا اساسنامه اصلاحی به دست اعضای این مجمع رسیده است یا خیر مطرح نمود: تا به امروز هیچ اساسنامه ای برای اعضای مجمع ارسال نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4576

به "آذری: اهواز تا زمان ملاقات با استقلال به شرایط عادی بازمی شود، به پیشواز نروید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری: اهواز تا زمان ملاقات با استقلال به شرایط عادی بازمی شود، به پیشواز نروید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید