آزمون خاتمه ترم دانشگاه پیغام نور کردستان در سامانه سما لایو برگزار می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران/کردستان رییس دانشگاه پیغام نور کردستان گفت: آزمون خاتمه ترم سال تحصیلی جاری این دانشگاه به وسیله سامانه کشوری سما لایو که دارای امکانات و کیفیت بیشتری است، برگزار می گردد.

آزمون خاتمه ترم دانشگاه پیغام نور کردستان در سامانه سما لایو برگزار می گردد

یعقوب احمدی در گفت وگوی مجازی با خبرنگاران، با اشاره به اینکه سامانه برگزاری آزمون خاتمه ترم دانشگاه پیغام نور در سال تحصیلی جاری تغییر نموده است، اظهار کرد: به منظور رفاه حال دانشجویان و برگزاری بهتر و باکیفیت تر آزمون خاتمه ترم اقدام به تغییر سامانه برگزاری این آزمون در این ترم تحصیلی شده است.

وی اضافه نمود: در این ترم آزمون دروس دانشگاه پیغام نور در بستر سامانه کشوری سما لایو که باکیفیت تر و دارای امکانات بیشتری نسبت به سامانه ترم های گذشته است، برگزار می گردد.

رییس دانشگاه پیغام نور کردستان با اشاره به اینکه یکی از موارد اساسی در برگزاری کلاس ها و آزمون های مجازی کسب رضایت دانشجویان است، اضافه نمود: روزچهارشنبه یکم دی ماه آزمون آزمایشی در سامانه نو به منظور ارزیابی اشکالات و آشنایی دانشجویان برگزار گردید.

احمدی با بیان اینکه در این آزمون آزمایشی بخشی از مسائل شناسایی و مرتفع شد، ادامه داد: امروز پنج شنبه هم آزمون آزمایشی دیگری برگزار می گردد تا دانشجویان با خیال راحت و بدون هیچ استرسی در امتحانات شرکت نمایند.

وی با اشاره به اینکه سامانه سما لایو، شباهت های بسیاری با سامانه پیشین دارد، گفت: تیم های پشتیبان آموزشی، نرم افزاری و اطلاعاتی برای جوابگویی به دانشجو تعیین شده اند که لیست و شماره تماس آن ها در کانال دانشگاه به آدرس (kdpnu @) موجود است.

رییس دانشگاه پیغام نور کردستان گفت: به دانشجویان اطمینان داده می گردد که آزمون ها با کمترین مشکل و چالش برگزار می گردد و تیم پشتیبان به طور شبانه روز جوابگوی آنها خواهند بود.

احمدی از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ به منظور جوابگویی به سوالات دانشجویان در روز پنجشنبه دوم دی ماه ساعت 11 در فضای مجازی خبرداد و یادآور شد: در این جلسه ابتدا نحوه استفاده از این سامانه آموزش و سپس به سوالات دانشجویان پاسخ داده می گردد.

وی به تغییر امتحانات خاتمه ترم روز دوم دی ماه سال جاری اشاره نمود و گفت: در 13 استان کشور از جمله کردستان براساس مجوز مرکز سنجش و آزمون دانشگاه تاریخ امتحانات دوم دی به بیست و هفتم همین ماه تغییر نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 16524

به "آزمون خاتمه ترم دانشگاه پیغام نور کردستان در سامانه سما لایو برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون خاتمه ترم دانشگاه پیغام نور کردستان در سامانه سما لایو برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید