آلمان، ایتالیا را منطقه خطر کرونایی گفت، بالاترین سطح هشدار امنیتی اتریش برای سفر به ایتالیا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، در پی شیوع بسیار بالای ویروس کرونا در ایتالیا انستیتو ملی رابرت کخ آلمان این کشور را به عنوان منطقه خطر کرونایی اعلام نموده است.

آلمان، ایتالیا را منطقه خطر کرونایی گفت، بالاترین سطح هشدار امنیتی اتریش برای سفر به ایتالیا

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کشور اتریش در راستای مبارزه با ویروس کرونا اقدامات سختگیرانه ای را مد نظر قرار داده است.

سباستین کورس، صدر اعظم اتریش ورود مسافران هوایی از ایتالیا را ممنوع اظهار داشت. استثنائاتی تنها با ارائه گواهی پزشکی امکان پذیر است.

کشور دانمارک هم پروازها از مناطق بحرانی کرونایی به این کشور را ممنوع اعلام نموده است. نخست وزیر دانمارک اظهار داشت که پروازها به این کشور از مناطق قرمز از جمله ایران، بخش هایی از شمال ایتالیا و همچنین مناطقی از اتریش متوقف خواهد شد.

تعداد فوتی ها در فرانسه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به 30 نفر افزایش پیدا نموده و بر اساس آمارهای رسمی 1412 نفر هم به این ویروس مبتلا شده اند.

ایالت زاکسن- آنهالت آلمان هم که تا به حال هیچ ابتلا به این بیماری در آن گزارش نشده بود از اولین موارد تایید شده اطلاع داد.

دولت لهستان هم همه رویدادهای جمعی در این کشور را به علت شیوع ویروس کرونا لغو نموده است. کابینه دولت لهستان این تصمیم را امروز صبح اتخاذ نموده است. در لهستان تا به حال 17 نفر مبتلا به کرونا شده اند.

انستیتو رابرت کخ آلمان هم تمام ایتالیا را به عنوان منطقه خطر کرونا اعلام نموده است. در آلمان خطر کرونا برای سلامت مردم از طرف این انستیتوی آلمانی همچنان متوسط ارزیابی می گردد. رئیس این انستیتو که نهادی ملی مربوط به بیماری های همه گیر در این کشور است از همه شهرداری ها، مدیران و کادر پزشکی درخواست کرد که برنامه های بحران خود را تنظیم نمایند.

وزارت خارجه اتریش همچنین به دلیل شیوع بالای ویروس کرونا در ایتالیا یک هشدار سفر کامل را برای ایتالیا صادر نموده است. این وزارتخانه در وب سایت خود اظهار داشت که سطح امنیتی به بالاترین حد خود یعنی سطح 6 رسیده است.

وزارت امور خارجه اتریش تنها در شرایط ویژه اخطارهای کامل سفر به کشورها را از جمله در شرایط جنگ و یا درگیری های داخلی در یک کشور و یا شرایطی که خطر بالایی برای زندگی شهروندانش دارد صادر می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3104

به "آلمان، ایتالیا را منطقه خطر کرونایی گفت، بالاترین سطح هشدار امنیتی اتریش برای سفر به ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان، ایتالیا را منطقه خطر کرونایی گفت، بالاترین سطح هشدار امنیتی اتریش برای سفر به ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید