احتمال دیدار رئیسان جمهوری آمریکا و چین در ویتنام

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش رسانه های چینی، محتمل است که دونالد ترامپ و همتای چینی او در 27 و 28 فوریه در ویتنام برای گفت وگو پیرامون یافتن راه حلی برای نزاع تجاری دو کشور دیدار نمایند.

احتمال دیدار رئیسان جمهوری آمریکا و چین در ویتنام

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روزنامه ساوت چاینامورنینگ پست چین اعلام نمود که شهر ساحلی دانانگ از مکان های احتمالی ملاقات این دو رئیس جمهور است.

چین و آمریکا از ژوئن سال گذشته با اعلام ترامپ مبنی بر مشمول شدن تعرفه گمرکی 25 درصدی بر کالاهای چینی برای بهبود کسری تراز تجاری دو کشور، با یکدیگر در یک جنگ تجاری هستند. دو کشور چندین دور از تعرفه های تجاری را رد و بدل نموده اند.

در اجلاس گروه 20 که دسامبر سال گذشته در آرژانتین برگزار گردید، شی جینپینگ، رئیس جمهور چین و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا توافق کردند تا برای باز شدن زمینه برای یک توافق تجاری جدید آتش بس 90 روزه تعرفه ها را ایجاد نمایند. این مدت 90 روزه تا اول مارس به خاتمه می رسد.

ترامپ پنج شنبه هفته گذشته اعلام نمود که مذاکرات تجاری با چین به خوبی در دست انجام است و همچنین اضافه کرد که تا زمان ملاقاتش با رئیس جمهور چین توافق نهایی ایجاد نمی گردد. او همچنین زمان ملاقات را آینده نزدیک خواند.

وزارت بازرگانی چین همچنین اعلام نموده است که چین و آمریکا در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک مکانیزم ویژه به منظور اجرای قراردادهای فعلی برای حل و فصل نزاع تجاری خود بوده اند.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 340

به "احتمال دیدار رئیسان جمهوری آمریکا و چین در ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال دیدار رئیسان جمهوری آمریکا و چین در ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید