اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار برای تأمین مسکن مددجویان در هرمزگان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیر تأمین مسکن کمیته امداد هرمزگان گفت: از ابتدای سال 98 تا به امروز، تعداد 838 واحد مسکن با اعتباری بیش از 15 میلیارد و 872 میلیون تومان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد احداث شد.

اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار برای تأمین مسکن مددجویان در هرمزگان

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از مهر، اصغر گلستانی تأمین سرپناه مناسب را مهم ترین دغدغه و ضروری ترین احتیاج مددجویان این نهاد دانست و گفت: خدمات کمیته امداد به مددجویان با رویکرد توانمندسازی و بر اساس احتیاجسنجی های صورت گرفته صورت می پذیرد که تأمین مسکن نیز یکی از اصلی ترین و پرهزینه ترین احتیاجهای ضروری خانواده های تحت حمایت این نهاد است و ارائه این خدمت علاوه بر اعتبارات دولتی احتیاجمند مشارکت و همراهی خیرین نیز است.

گلستانی با اشاره به سهم 87 درصدی مناطق روستایی و محروم از احداث مسکن برای مددجویان، اظهار کرد: از ابتدای سال 98 تا به امروز، تعداد 838 واحد مسکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان احداث شده است که از این تعداد 738 واحد آن، واحدهای احداث شده در مناطق روستایی بوده است.

مدیر تأمین مسکن کمیته امداد استان هرمزگان اضافه کرد: هزینه ساخت این تعداد واحد مسکونی بیش از 15 میلیارد و 872 میلیون تومان بوده که 9 میلیارد و 977 میلیون تومان آن از اعتبارات کمیته امداد، 2 میلیارد و 974 میلیون تومان با مشارکت خیرین و مبلغ 2 میلیارد و 921 میلیون تومان نیز از محل تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت تأمین شده است.

گلستانی اضافه کرد: امیدواریم در کنار حمایت های دولت و با مشارکت و همدلی هر چه بیشتر آحاد مردم و مسئولان بتوانیم زمینه برطرف مشکل مسکن خانوارهای احتیاجمند در استان هرمزگان را فراهم کنیم که به همین دلیل نیکوکاران می توانند به منظور مشارکت در برنامه های تأمین مسکن این نهاد برای مددجویان، به وسیله تلفن گویا 3288 و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان اقدام نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2588

به "اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار برای تأمین مسکن مددجویان در هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار برای تأمین مسکن مددجویان در هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید