ارسال 1350 بسته غذایی و پتو به سیل زدگان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، از سوی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، 1350 بسته غذایی و پتو به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اهدا شد.

ارسال 1350 بسته غذایی و پتو به سیل زدگان

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با استفاده از شبکه کارگزاران خود که در بیش از 60 منطقه استان سیستان و بلوچستان حضور دارند، ضمن شناسایی دقیق احتیاج های مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان پس از هماهنگی با ستاد مدیریت بحران، اقلام مورد احتیاج را در قالب یک هزارو 350 بسته امدادی شامل مواد غذایی، لوازم بهداشتی و پتو، آماده و به منطقه ارسال کرد.

بخش اول یاری های صندوق شامل 350 بسته مواد غذایی و پتو پس از هماهنگی با ارگان های امدادی از جمله هلال احمر و ستاد مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان و با هدایت کارگزاران روستایی صندوق، به روستا های وشنام، تی پیری، منه بالا و پایین از توابع بخش زرآباد کنارک که تا آن لحظه به دلیل بسته بودن راه عبور، هیچ یاریی دریافت نکرده بودند، ارسال شد.

دومین محموله از یاری های غذایی و پتو بالغ بر یک هزار بسته، پس از احتیاجسنجی دقیق، در منطقه آسیب دیده از سیل، در میان روستا های صعب العبور کجک دردپ، هموتک بالا و پایین از توابع شهرستان نیکشهر توزیع شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2479

به "ارسال 1350 بسته غذایی و پتو به سیل زدگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال 1350 بسته غذایی و پتو به سیل زدگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید