برنامه کاراته کاهای ایران در روز دوم مسابقات جهانی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران به اسپانیا، این دوره از مسابقات امروز چهارشنبه با حضور 1710 کاراته کا از 109 کشور دنیا به میزبانی اسپانیا در سالن سانتیاگو مارتین شهر تنریف شروع شد که نمایندگان کشورمان در کاتای انفرادی توسط احمدرضا محمودی و حدیثه جمال پیروز به کسب دو نشان برنز شدند.

برنامه کاراته کاهای ایران در روز دوم مسابقات جهانی

اما فردا پنجشنبه در روز دوم این مسابقات کاراته کاهای رده سنی جوانان به روی تاتامی می روند. بهر همین اساس لیلا برجعلی در وزن48- کیلوگرم دور نخستچلی لیدون از انگلستان را پیش رو دارد و در صورت رجحان باید با بارباس از مجارستان پیکار کند. فاطمه سعادتی در وزن 53- کیلوگرم در اولین دیدار به مصافآروس استیلدو از شیلی می رود و در ادامه دامیلا اوکاک از ترکیه را پیش رو دارد.

در وزن 5- کیلوگرم نگین آلتونی در اولین دیدار باید با آنا هیرت از سوئیس مبارزه کند و در صورت کسب پیروزی به مصاف رقیبی از کوزو می رود. مینا یوسفی هم در وزن 59+ کیلوگرم ابتدا لوزانو از پرو را پیش رو دارد و سپس به مصاف اسکیلر لینگر از آمریکا خواهد رفت.

در بخش پسران و در وزن 55- کیلوگرم مرتضی نعمتی دور نخست با جوزه خاویر از پرتقال پیکار می نماید.وی در صورت رجحان باید با شریف الدین اف از روسیه مبارزه می نماید. قاسم خوبرو در وزن 61- کیلوگرن در اولین پیکار خود تالر از اسلوونی را پیش رو دارد و سپس با برنده فیلیپین و مراکش پیکار می نماید.

سید علی کریمی در وزن 68 -کیلوگرم در گام نخست باید با ایکازاوا از ژاپن مبارزه کند و در صورت رجحان به مصاف برنده مبارزه صربستان و بوسنی خواهد رفت. وزن 76 -کیلوگرم باربد صداقت ابتدا آنربیتسکیناشویلی از گرجستان را پیش رو دارد و سپس با برنده دیدار بوتوسوانا و کوزو مبارزه می نماید. مجید نیکوهمت هم در وزن 76 +کیلوگرم در اولین دیدار به مصاف ماکسیم ریوست از کانادا می ورد و در صورت رجحان به دیدار نماینده یونان خواهد رفت.

این دوره از مسابقات تا روز یکشنبه در اسپانیا جریان خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 17

به "برنامه کاراته کاهای ایران در روز دوم مسابقات جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه کاراته کاهای ایران در روز دوم مسابقات جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید