تداوم کارزار تبلیغاتی ترامپ بعد از انتخابات، احتمال دارد!

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، بعضی از مشاوران دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به خبرگزاری پولیتیکو گفته اند که احتمالاً او کارزار تبلیغاتی اش را بعد از روز انتخابات هم ادامه می دهد.

تداوم کارزار تبلیغاتی ترامپ بعد از انتخابات، احتمال دارد!

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی جلد کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گفته یکی از این مشاوران، بعید است ترامپ مادامی که شمارش آرا سرانجام نیافته، دست از برگزاری گردهمایی های انتخاباتی بردارد.

با توجه به اینکه تا به امروز بیش از 85 میلیون آمریکایی در رای گیری پُستی شرکت نموده اند و شمارش آراء در این روش به درازا خواهد کشید، بعید است که نتیجه ایالات کلیدی در همان روز برگزاری انتخابات (13 آبان) معین گردد.

این در حالی است که تا روز سه شنبه که موعد برگزاری انتخابات 2020 است، ترامپ 14 گردهمایی دیگر نیز تدارک دیده است. اما برگزاری گردهمایی های بیشتر آن هم بعد از این تاریخ، با توجه به اینکه انتظار نمی رود ترامپ در صوت شکست، قدرت را به طور مسالمت آمیز واگذار کند؛ می تواند پیش درآمد ناآرامی های پساانتخاباتی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7809

به "تداوم کارزار تبلیغاتی ترامپ بعد از انتخابات، احتمال دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم کارزار تبلیغاتی ترامپ بعد از انتخابات، احتمال دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید