ثبت نام دوره کارآموزی تابستان 99 دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان شروع شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان در اطلاعیه ای از شروع ثبت نام گذراندن دوره کارآموزی در تابستان 99 برای دانشجویان واجد شرایط اطلاع داد.

ثبت نام دوره کارآموزی تابستان 99 دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان شروع شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در اطلاعیه ای در مورد دوره کارآموزی تابستان 99 بیان کرد: دانشجویان واجد شرایطی که متقاضی گذراندن دوره کارآموزی در تابستان 99 هستند، باید برای ثبت نام به https://karamouz.irost.org مراجعه نمایند.

همچنین این دانشجویان باید نسبت به تکمیل فرم ثبت نام کارآموزی که در سایت دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان به نشانی بارگذاری شده، اقدام نمایند و سپس فرم تکمیل شده را به آدرس [email protected] ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید:

  • زمان ثبت نام و انتخاب واحد کارآموزی ترم تابستانه دانشگاه صنعتی سهند اعلام شد

طبق این اطلاعیه، کارشناس ارتباط با صنعت دانشگاه پس از دریافت فرم تکمیل شده ثبت نام، نامه معرفی دانشجو را به وسیله ایمیل به دانشجو ارسال می نماید و دانشجو موظف است به محض دریافت معرفی نامه نسبت به شروع دوره کارآموزی اقدام کند.

لازم به ذکر است، امکان ثبت نام برای این دانشجویان از 30 اردیبهشت شروع شده و تا اطلاع ثانونی ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4686

به "ثبت نام دوره کارآموزی تابستان 99 دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام دوره کارآموزی تابستان 99 دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید