جذب گردشگران در زنجان احتیاج به کار فرهنگی دارد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، اویس کیانی شامگاه پنجشنبه در جلسه هم اندیشی کسب وکار گردشگری اضافه کرد: امروزه گردشگری به عنوان یک صنعت مهم و استراتژیک مطرح است که سهم قابل توجه و تأثیرگذاری در توسعه جامعه دارد.

جذب گردشگران در زنجان احتیاج به کار فرهنگی دارد

اگر علاقمند به سفر با بهترین خرید تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی اظهار کرد: باید این مهم در بین مردم تداعی گردد که صنعت گردشگری در توسعه اقتصاد جامعه بسیار مؤثر است.

رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان زنجان گفت: استان زنجان دارای جاذبه های گردشگری خوبی بوده و از جذابیت های بالقوه ای بهره مند است.

کیانی تأکید کرد: باید با برنامه ریزی و انتخاب جامعه هدف مناسب به جذب گردشگر پایدار برسیم.

وی با اشاره به اینکه جذب توریست در استان زنجان احتیاج به کار فرهنگی دارد، اضافه نمود: احتیاج امروز استان ما توریست است و باید با توجه به قابلیت هایی که داریم برای جذب این مهم اقدام کنیم.

رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان زنجان توضیح داد: حوزه گردشگری دچار مسائل عدیده ای از تعریف گردشگر و منابع انسانی متخصص تا مهمان نوازی حرفه ای است که صندلی و اهمیت آن در زنجان باید به درستی تبیین گردد.

کیانی اضافه نمود: برای توسعه گردشگری در استان باید نیروی انسانی مطلع تربیت گردد.

وی بیان نمود: وجود آثار تاریخی و گردشگری گرچه می تواند در زمینه جذب گردشگر داخلی و خارجی مؤثر باشد، ولی باور عمومی جامعه در مورد گردشگری و توریستی بودن یک منطقه به عنوان مؤلفه اساسی مطرح است.

رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان زنجان گفت: توسعه صنعت گردشگری در استان زنجان علاوه بر اینکه به سخت افزار احتیاج دارد به مقوله نرم افزاری هم احتیاج دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2390

به "جذب گردشگران در زنجان احتیاج به کار فرهنگی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب گردشگران در زنجان احتیاج به کار فرهنگی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید