خبرنگاران احداث و تعمیر مراکز فنی و حرفه ای 30 میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، شهرکرد -خبرنگاران- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای چهار محال و بختیاری با اشاره به قدیمی و فرسوده بودن ساختمان ها و زیر ساختهای تاسیساتی مراکز فنی و حرفه ای استان گفت: تعمیر و احداث مراکز فنی و حرفه ای در استان 30میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد.

خبرنگاران احداث و تعمیر مراکز فنی و حرفه ای 30 میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد

فرانک کبیری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: 20 میلیارد ریال از این میزان برای احداث یک مرکز تخصصی در مرکز استان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه مجوز لازم برای راه اندازی مرکز تخصصی نمد و گردشگری در مرکز استان از سازمان فنی و حرفه ای استان دریافت شده است، اضافه کرد: تمام مراحل احداث از جمله نقشه اجرایی و برآورد قیمت صورت گرفته است.

به گفته وی، هم اکنون مرکز جوش هفشجان فعال است و طرح توجیهی برای فعال کردن مراکز تخصصی گیاهان دارویی سورشجان، ماهیان سردآبی اردل، مرکز لباس بختیاری در لردگان، گز بلداجی بروجن، مرکز تخصصی بادام و نماکاری سامان به سازمان فنی و حرفه ای ارسال شده است و در صورت موافقت و صدور مجوز اعتبارات لازم برای راه اندازی این مراکز پیش بینی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تعدادی از مراکز فنی و حرفه ای به خصوص ساختمان آموزش و ساختمان ادارای در مرکز استان فرسوده است، اضافه کرد: تعدادی از مراکز فنی و حرفه ای استان از سال 63 احداث شدند و تعمیر و بهسازی ساختمان های فرسوده و توسعه زیرساختها و احداث یک مرکز تخصصی در مرکز استان در اولویت قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در راستای تجهیز و بهسازی سیسم گرمایشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای فارسان بیش از 400میلیون ریال اعتبار هزینه شده و بهسازی سیستم گرمایشی مرکز اردل نیز در دست اجراست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای چهارمحال و بختیاری به فرسوده بودن کابل های برق در ساختمان های فنی و حرفه ای اشاره نمود و گفت: بهسازی و احداث ساختمان جدید مراکز آموزشی فنی و حرفه ای و مرکز تخصصی فنی و حرفه ای در ارائه آموزش مطلوب و جذب مخاطب و دستیابی به جهش فراوری موثر خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران،18 مرکز دولتی فنی و حرفه ای در استان چهارمحال و بختیاری فعال است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9484

به "خبرنگاران احداث و تعمیر مراکز فنی و حرفه ای 30 میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران احداث و تعمیر مراکز فنی و حرفه ای 30 میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید