خبرنگاران توزیع نوشت افزار و بسته های غذایی بین نیازمندان در آستارا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، آستارا - خبرنگاران - 100 بسته نوشت افزار و 70 بسته غذایی با مشارکت خیران تهیه و بین دانش آموزان و خانواده های نیازمند در روستاهای شهرستان مرزی بندر آستارا توزیع شد.

خبرنگاران توزیع نوشت افزار و بسته های غذایی بین نیازمندان در آستارا

مسئول سازمان مردم نهاد آدینه های مهربانی آستارا روز سه شنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: بسته های نوشت افزار با یاری های مردمی تهیه شده بود و امروز توسط خیران و نیروهای این سازمان مردم نهاد در بین دانش آموزان روستاها و نقاط محروم شهری توزیع شد.

سعید آسانی اضافه کرد: هر بسته حاوی مداد، دفتر، اتوماتیک، کیف، دفنرچه یادداشت و کفش بوده و برای تهیه هر بسته حدود 2 میلیون ریال هزینه شده است.

وی بیان نمود: ترویج فرهنگ مهربانی در جامعه و یاری به همنوعان، مهمترین هدف اجرای این برنامه نوع محبت آمیز بود و امیدواریم این برنامه های خیرخواهانه با مشارکت خیران ادامه یابد.

وی ادامه داد: امروز 70 بسته غذایی حاوی روغن، ماکارونی، رب گوجه، برنج، چای، قند و حبوبات و هر بسته به ارزش یک میلیون ریال به خانوارهای دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

آسانی یادآور شد: به مناسبت سومین روز شهادت حضرت امام حسین (ع) و سالروز شهادت امام سجاد (ع)، 100 وعده غذای گرم به نیازمندان آستارا به صورت خانه به خانه توزیع شد و مشارکت خیران در این راستا قابل تقدیر است.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و 10 سازمان مردم نهاد در آن فعال است.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6805

به "خبرنگاران توزیع نوشت افزار و بسته های غذایی بین نیازمندان در آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توزیع نوشت افزار و بسته های غذایی بین نیازمندان در آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید