خبرنگاران تیم فوتبال 90 ارومیه با 3 ملاقات تدارکاتی به استقبال لیگ آینده می رود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ارومیه- خبرنگاران- مدیرعامل باشگاه 90 ارومیه گفت: تا پیش از شروع فصل جدید لیگ دسته یک، سه ملاقات محبت آمیز برگزار خواهیم کرد که یکی از این تیم ها، به احتمال زیاد، لیگ فزونی است.

خبرنگاران تیم فوتبال 90 ارومیه با 3 ملاقات تدارکاتی به استقبال لیگ آینده می رود

یحیی بهاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: در ملاقاتهای محبت آمیز پیش رو، فردا، سه شنبه با تیم بادران، روز آدینه با تیم پارس جنوبی جم و هفته آینده نیز یک ملاقات دیگر با یک تیم لیگ فزونی برگزار خواهیم کرد که هر سه مسابقه در تهران خواهد بود.

وی افزود: پیش از این، 2 ملاقات محبت آمیز برگزار نموده ایم که برابر مس کرمان به تساوی بدون گل رسیدیم و در برابر تیم لیگ فزونی تراکتور تبریز با نتیجه سه بر یک شکست خوردیم.

مدیرعامل تیم فوتبال 90 ارومیه اعلام کرد: طی روزهای گذشته قرارداد بازیکنان مدنظر سرمربی تیم به امضا رسید که بر این اساس با پرهام تریوه در پست دروازه بان، علی بشیری، فرزین فرجی و صابر حسن پور در پست دفاع، آرمین مصطفوی، محمد رستمی زاد، اکبر صفرزاده، قادر رشیدی، آرمان سوداگر، هادی آقازاده و عماد علیپور در پست خط میانی و بهمن رسول پور و عرفان مصطفی زاده در خط حمله قراردادی به مدت سه فصفل منعقد شد.

بهاری ادامه داد: همچنین قرارداد چهار بازیکن جوان تیم فرشاد رییسی، عطا کریم پور، مهدی قربانی و فرزاد نبی زاده به مدت سه فصل تمدید شد.

طبق قرعه کشی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، تیم 90 ارومیه فصل جدید لیگ دسته یک را در تهران و در ملاقات با طرفدار این شهر شروع خواهدکرد و سپس در هفته های دوم تا چهارم به ترتیب با گل ریحان البرز در ارومیه، فجر سپاسی در شیراز و شاهین شهرداری بوشهر در ارومیه ملاقات خواهدکرد.

90 ارومیه در فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با 13 برد، 13 مساوی و هشت باخت و کسب 52 امتیاز در رده هفتم ایستاد؛ نماینده فوتبال ارومیه با دریافت 20 گل به طور مشترک با تیم آلومینیوم اراک بهترین خط دفاعی را در بین 18 تیم کسب کرد.

فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال، اواخر آبان سال جاری شروع خواهدشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8002

به "خبرنگاران تیم فوتبال 90 ارومیه با 3 ملاقات تدارکاتی به استقبال لیگ آینده می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم فوتبال 90 ارومیه با 3 ملاقات تدارکاتی به استقبال لیگ آینده می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید