خبرنگاران شاهین بوشهر چهار بازیکن مصدوم دارد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، بوشهر-خبرنگاران- مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: این تیم چهار بازیکن مصدوم دارد که در برابر تیم قشقایی یکی از بازیکنان مصدوم تیم با رسیدن به شرایط مناسب پیروز به حضور در میدان شد.

خبرنگاران شاهین بوشهر چهار بازیکن مصدوم دارد

به گزارش خبرنگاران، مهدی کریمیان روز چهارشنبه بعد از برد یک بر صفر تیمش برابر قشقایی شیراز در جمع خبرنگاران اضافه کرد: این برد را به همه طرفداران تبریک می گویم و امیدوارم همچنان این فرایند تداوم داشته باشد.

وی بیان نمود: برای جدال درگیرانه امروز تیم حریف خوب بررسی شده بود و فکر می کنم در دقایقی که بازی در اختیار تیم شاهین بود می توانستیم به راحتی به گل دست پیدا کنیم و در نهایت نیز از روی ضربه ایستگاهی پیروز به گلزنی شدیم.

کریمیان ادامه داد: در این بازی مورد خاصی روی دروازه شاهین ایجاد نشد و بیشتر بازی در میانه های زمین دنبال شد.

وی عنوان نمود: این سه امتیازهای ابتدای فصل در سرانجام رقابت ها برای شاهین بسیار یاری نماینده خواهد بود و امید است با همت بازیکنان این رویه همچنان ادامه داشته باشد.

کریمیان اضافه کرد: در لیگ یک نه کسی سهمیه آسیا می گیرد و نه کسی قصد ماندن در نیمه بالای جدول دارد و تیم شانزدهم جدول نیز با تیم سوم که از صعود باز می ماند شرایط یکسانی دارند ولی با این حال شاهین کسب نتیجه و بازی زیبا را به صورت همزمان دنبال می نماید.

وی بیان نمود: باتوجه به اینکه تمرین های تیم شاهین با تاخیر شروع شد و بدن سازی خوبی محقق نشد اکنون برای بازی زیبا احتیاج به زمان داریم تا بازیکنان به هماهنگی تاکتیکی لازم دست پیدا نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8989

به "خبرنگاران شاهین بوشهر چهار بازیکن مصدوم دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شاهین بوشهر چهار بازیکن مصدوم دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید