خبرنگاران عاملان قطع بیش از 3 تن درخت در اشنویه دستگیر شدند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مهاباد- خبرنگاران- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اشنویه گفت: با همکاری و گزارش به موقع مردم و حضور نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان و همکاری دستگاه قضایی متخلفان و متجاوزان به طبیعت که اقدام به قطع سه تن درخت نموده بودند دستگیر شدند.

خبرنگاران عاملان قطع بیش از 3 تن درخت در اشنویه دستگیر شدند

مصطفی چترآذر روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران افزود: بر اساس گزارش های مردمی مبنی بر قطع و تاراج درختان در روستاهای دواب و بیمضرته از توابع بخش نالوس این شهرستان، ماموران یگان حفاظت این اداره به این روستاها اعزام شدند.

وی افزود: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی پس از حضور در روستای بیمضرته یک تن درخت بید را کشف کردند و در این رابطه یک نفر را دستگیر و یک دستگاه خودرو را نیز توقیف کردند.

وی با بیان اینکه چوب های قطع شده در روستای دواب نیز شامل 2 تن درخت بادام بود، گفت: در این ارتباط نیز چند نفر شناسایی شده اند که با تشکیل پرونده از سوی مراجع قضایی اقدام به دستگیری آنها می گردد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اشنویه گفت: هرگونه قطع درختان جنگلی بدون اخذ مجوز از سوی ادارات منابع طبیعی غیرقانونی بوده و با افراد سودجو برخورد قانونی خواهد شد.

اشنویه دارای حدود 100 هزار هکتار جنگل و مرتع است و با داشتن کوهستان های مرتفع و مراتع ییلاقی یکی از شهرستان های غنی از لحاظ پوشش گیاهی و مراتع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3489

به "خبرنگاران عاملان قطع بیش از 3 تن درخت در اشنویه دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عاملان قطع بیش از 3 تن درخت در اشنویه دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید