خبرنگاران هلاکت شرور سابقه دار جنوب شرق کشور

به گزارش مجله وبلاگ فروش، زاهدان- خبرنگاران- دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: شرور معروف جنوب شرق کشور که چند روز قبل راننده کامیونی را در جهت بزمان - بم به قتل رسانده بود به هلاکت رسید.

خبرنگاران هلاکت شرور سابقه دار جنوب شرق کشور

محسن گل محمدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: لحظاتی پیش در درگیری مسلحانه ماموران پلیس آگاهی ایرانشهر، شرور معروف با نام (و . ش) که عامل قتل مسلحانه راننده کامیون رضامهابادی در 13 فروردین در جهت بزمان به بم بود را به هلاکت و سه نفر متهم همراه وی را دستگیر و سه قبضه سلاح جنگی و مهمات مربوطه از نامبردگان کشف شد.

وی بیان نمود: این شرور دارای چندین فقره سابقه سرقت مسلحانه و شرارت در جنوب سیستان و بلوچستان بود که در کمترین زمان ممکن و با رصدهای اطلاعاتی انجام گرفته به هلاکت رسید.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر تاکید کرد: برخورد جدی و قاطعانه با این گونه جرائم خشن و مجرمان خطرناک از اولویت های دستگاه قضایی و سایر نهادهای امنیتی شهرستان ایرانشهر است.

به گزارش خبرنگاران ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در 337 کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در جهت ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3751

به "خبرنگاران هلاکت شرور سابقه دار جنوب شرق کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هلاکت شرور سابقه دار جنوب شرق کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید