دختر جنجالی خیابان اندرزگوی تهران دستگیر شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، دختر بی ام وسواری که به ماموران پلیس توهین نموده بود، دستگیر شد.

دختر جنجالی خیابان اندرزگوی تهران دستگیر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از شهروند، این دختر جوان پس از توقیف خودروی گران قیمتش به ماموران پلیس فحاشی و توهین کرد. او در اقدامی عجیب شیشه های کانکس پلیس را شکست و آنها را تهدید کرد که در صورت آزاد نکردن ماشینش آنجا را به آتش می کشد.

تصاویری کوتاه از این رفتار غیرمعمول و توهین آمیز در فضای مجازی منتشر شد. با خبرساز شدن این فیلم کوتاه پلیس شناسایی عامل این حادثه را در دستور کار قرار داد.

سخنگوی نیروی انتظامی ظهر آدینه 22 فروردین ماه از دستگیری این دختر جوان و تحویل او به مقامات قضایی اطلاع داد. سخنگوی ناجا این خبر را در یک پست اینستاگرامی بیان کرد.

چند روز قبل فیلم کوتاهی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن دختر جوانی درحال رجزخوانی برای ماموران پلیس بود. این دختر با چوبی که در دست داشت شیشه های کانکس پلیس را شکست. در این فیلم ماشین مدل بالایی هم دیده می شد که ظاهرا از سوی پلیس توقیف شده بود. دختر هم مدام با حرکت از سمت ماشین به طرف کانکس پلیس و بالعکس ماموران را تهدید می کرد، در صورتی که ماشین را به او بازنگردانند کانکس پلیس را به آتش می کشد. البته محل دقیق این حادثه از سوی پلیس اعلام نشده، اما گفته می گردد این حادثه در خیابان اندرزگو تهران اتفاق افتاده و بی ام وخبرساز هم متعلق به دوست این دختر بوده است.

حالا پلیس دیروز آدینه بیان کرد که این دختر جوان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده است. سخنگوی ناجا این خبر را در تازه ترین پست اینستاگرامی اش بیان کرد. براساس آنچه که در این پست آمده، بی ام و این دختر جوان به دلیل تخلفات زیاد و جریمه سنگین توقیف شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3852

به "دختر جنجالی خیابان اندرزگوی تهران دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختر جنجالی خیابان اندرزگوی تهران دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید