درخواست ونزوئلا از برزیل برای تحویل سربازان مظنون فراری

به گزارش مجله وبلاگ فروش، دولت ونزوئلا از برزیل خواست تا پنج سربازی که مظنون به مشارکت در حمله به پادگانی در ونزوئلا بودند را تحویل دهد.

درخواست ونزوئلا از برزیل برای تحویل سربازان مظنون فراری

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ونزوئلا روز شنبه از برزیل خواست تا پنج سرباز فراری را که مظنون به مشارکت در حمله به پادگانی در ونزوئلا هستند را تحویل دهد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، از سوی دیگر دولت برزیل نیز در بیانیه ای گفت که در حال بررسی ادعاهای پناهندگی پنج سرباز فراری ونزوئلا است که در اوایل هفته جاری دستگیر شده بودند.

طبق این گزارش، دولت برزیل اشاره ای به حمله 22 دسامبر نکرد اما یک منبع نظامی برزیل گفته که این سربازان مظنون به مشارکت در این حمله هستند.

صبح روز یکشنبه هفته جاری گروهی از مردان مسلح به یک پادگان در ایالت جنوبی بولیوار حمله کردند.

نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا روز دوشنبه گفت که نیروهای امنیتی این کشور یازده نفر را در ارتباط با این حمله دستگیر کرده اند.

بنا به گزارش رویترز، برخی از مظنونان از با سلاح های ربوده شده از مرز به سمت برزیل گریخته اند. در جریان این حمله یک سرباز ارتش ونزوئلا کشته شد.

مقامات ونزوئلا، دولت های برزیل، کلمبیا و پرو را در حمله به پادگانی در ونزوئلا شریک می دانند اما این کشورها هرگونه مشارکت در این حمله را رد کرده اند.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2143

به "درخواست ونزوئلا از برزیل برای تحویل سربازان مظنون فراری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست ونزوئلا از برزیل برای تحویل سربازان مظنون فراری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید