دی کاپریو پاسخ رئیس جمهوری برزیل را داد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، لئوناردو دی کاپریو، بازیگر و فعال محیط زیست به اتهام های مطرح شده از سوی ژائیر بولسونارو درباره دست داشتن در آتش سوزی های جنگل آمازون واکنش نشان داد.

دی کاپریو پاسخ رئیس جمهوری برزیل را داد

به گزارش خبرنگاران، ایسنا به نقل از سی اِن اِن نوشت: ژائیر بولسونارو رئیس جمهور برزیل چند روز قبل در سخنانی مطرح نمود لئوناردو دی کاپریو بازیگر هالیوودی و فعال محیط زیست برای به آتش کشیدن جنگل های آمازون به یک سازمان مردم نهاد 500 هزار دلار پول داده است.

  • رئیس جمهور برزیل: دی کاپریو عمدا آمازون را آتش زد

رئیس جمهور برزیل در حالی برای ادعای خود هیچ مدرک و شواهدی ارائه نداده است که قبل از آن نیز در اظهارنظری مشابه در صفحه اجتماعی خود با متهم کردن دی کاپریو در همکاری برای به آتش کشیدن جنگل آمازون، وی را بخشی از کمپین بین المللی علیه برزیل دانست.

دی کاپریو نیز در پاسخ به این صحبت های مطرح شده ضمن تکذیب این اتهامات و تاکید بر حمایت از مردم برزیل برای نجات آمازون گفت: آینده این اکوسیستم غیرقابل جایگزین به مخاطره افتاده است و من افتخار می کنم که در کنار گروه هایی ایستاده ام که این منابع طبیعی را محافظت می نمایند و در حالی که این سازمان های مردم نهاد شایسته حمایت هستند اما هزینه ای برای این سازمان ها اختصاص نداده ایم.

سازمان جهانی حفاظت از حیات وحش و کمیسیون بقای گونه ها در اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت (IUCN) که از بزرگترین گروه های محیط زیستی فعال در آمازون هستند، هر دو با انتشار بیانیه هایی صحبت های رئیس جمهور برزیل را محکوم کردند، گرچه هیچ یک به صورت مستقیم به نام وی اشاره نکردند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1041

به "دی کاپریو پاسخ رئیس جمهوری برزیل را داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی کاپریو پاسخ رئیس جمهوری برزیل را داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید