رونالد کومان در بارسلونا ماندنی شد؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، بیشتر منابع معتبر خبر از ماندنی شدن رونالد کومان در بارسلونا بعد از جلسه با خوان لاپورتا داده اند.

رونالد کومان در بارسلونا ماندنی شد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در تابستان گذشته بود که رونالد کومان بعد از کش و قوس های فراوان و پس از نتایج فوق العاده ای که با تیم ملی هلند کسب کرده بود، نهایتا تصمیم به جدایی گرفت و با بارسلونا برای بر عهده دریافت هدایت این تیم به توافق رسید.

رونالد کومان در زمان مدیریت جوزپ بارتومئو به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب شد و از او به عنوان گزینه ای مناسب برای تغییر و تحولات مورد نظر باشگاه کاتالانی یاد می شد اما سرمربی هلندی طی ماه های گذشته روزهای خوبی را در این تیم تجربه نکرده است.

بارسلونا در این فصل تنها توانست به قهرمانی رقابت های کوپا دل ری دست پیدا کند و در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا با ناکامی های جدیدی روبرو شد؛ موضوعی که باعث شد شایعاتی در رابطه با احتمال برکناری کومان توسط رئیس جدید بارسا یعنی خوان لاپورتا به گوش برسد.

به همین دلیل مشخص شد که امروز رونالد کومان و لاپورتا جلسه ای با یکدیگر برگزار خواهند کرد که در آن در رابطه با آینده سرمربی هلندی در بارسا تصمیم گیری خواهد شد. اما دقایقی پیش این جلسه نهایتاً انتها یافت و گزارش ها حاکی از آن است که کومان با روی خوش این جلسه ها را ترک کرده و بیشتر رسانه های معتبر از ادامه همکاری او با باشگاه کاتالانی خبر می دهند.

البته در این میان رادیو کاتالونیا مدعی شده که طی روزهای آینده قرار است دوباره جلساتی بین کومان و لاپورتا تشکیل شود تا درباره ادامه حضور سرمربی هلندی در بارسا تصمیم گیری شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12041

به "رونالد کومان در بارسلونا ماندنی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالد کومان در بارسلونا ماندنی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید