سرمربی تپانچه: رگلاتور سلاح رستمیان مشکل دارد، اگر سفر برون&zwnjمرزی باشد آن را عوض می&zwnjکنیم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، احمد نجفی گفت: رگلاتور سلاح رستمیان مشکل دارد، یک بار تعمیر کردیم و باید دوباره تعمیر گردد.

سرمربی تپانچه: رگلاتور سلاح رستمیان مشکل دارد، اگر سفر برون&zwnjمرزی باشد آن را عوض می&zwnjکنیم

سرمربی تیم ملی تپانچه در گفت و گو با خبرنگاران در مورد رکورد جواد فروغی در مسابقات آنلاین مصر اظهار کرد: خوشبختانه در مقدماتی این مسابقات رکورد خیلی خوبی داشت و عدد 589 را ثبت کرد. او در مسابقات آنلاین قبلی 585 زده بود و اکنون 4 نمره ارتقا داشت. او علاوه بر اینکه رکورد خودش را ارتقا داد رکورد کشوری تپانچه بادی مردان را شکست. این رکورد پیش از این در اختیار موسوی بود که فروغی با یک اختلاف بیشتر پیروز به رکوردشکنی شد.

سرمربی تیم ملی تپانچه در ادامه در مورد سلاح رستمیان نیز گفت: متاسفانه رگلاتور سلاحش مشکل دارد. در مسابقه قبلی تعمیر کردیم و درست شد. تمرینات خوبی هم داشت اما متاسفانه در این مسابقات مجددا همین مشکل پیش آمد و از حضور در مسابقات مصر انصراف داد. با فدراسیون صحبت کردیم تا هر چه زودتر برای رستمیان سلاح تهیه گردد تا در تمرینات و مسابقات بعدی این مشکل را نداشته باشد.

نجفی در پاسخ به این سوال که زود فدراسیون چه زمانی خواهد بود گفت: مسئله ای نیست اگر یک رگلاتور هم خریداری گردد که تعمیر گردد مشکل برطرف می گردد. برای تغییر سلاح هم چون اعزام در پیش نیست مشکل پیش آمده است. اگر سفرهای برون مرزی داشتیم می توانستیم سلاح ها را عوض کنیم.

سرمربی تیم ملی تپانچه در پاسخ به این سوال که طبق گفته خودتان چرا این سلاح ها از فروشگاه های داخل کشور با پرداخت هزینه اش تهیه نمی گردد گفت: بله افرادی هستند که سلاح وارد می نمایند یا قبلا وارد نموده اند، اگر داشته باشند مسئله ای نیست تهیه می کنیم. پیگیر هستند اما احتمالا از آن سلاحی که رستمیان می خواهد در دست نیست. سلاحی که با آن کار می نماید و به آن عادت نموده اگر در کشور باشد قبضه آن را عوض می کنیم و مسئله ای نیست. اگر تاخیری هم هست به همین دلیل است که از آن سلاح در کشور موجود نیست.

وی در ادامه در مورد شرایط تمرینی هم گفت: در حال حاضر تیراندازان بعد از مسابقات مصر در حال استراحت هستند. بعد از چند روز استراحت از هفته آینده اردوها آغاز گردد. صحبت کردیم اگر شرایط خوابگاه و رستوران تعیین گردد و شرایط فراهم باشد اردوها را به صورت متمرکز ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که پس از این مرحله اردوها متمرکز خواهد شد گفت: بله اگر شرایط خوابگاه و رستوران فراهم باشد و شیوع کرونا کمی آرام تر گردد. شرایط تهران هم در حال حاضر تعیین است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8897

به "سرمربی تپانچه: رگلاتور سلاح رستمیان مشکل دارد، اگر سفر برون&zwnjمرزی باشد آن را عوض می&zwnjکنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تپانچه: رگلاتور سلاح رستمیان مشکل دارد، اگر سفر برون&zwnjمرزی باشد آن را عوض می&zwnjکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید