سولسشایر: تعطیلات ملی در بهترین زمان از راه رسید، ماتیچ و شاو به بازی با بورنموث نمی رسند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، اولگنار سولسشایر ضمن ابراز امیدواری نسبت به آینده تیمش، غیبت چند بازیکن شیاطین سرخ مقابل بورنموث را مورد اشاره قرار داد.

سولسشایر: تعطیلات ملی در بهترین زمان از راه رسید، ماتیچ و شاو به بازی با بورنموث نمی رسند

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر در کنفرانس خبری پیش از بازی با بورنموث در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس از وضعیت تیم و مصدومان شیاطین سرخ سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: هنوز برای نتیجه گیری در خصوص وضعیت مگوایر، رشفورد و لیندلوف زود است. امیدوارم خیلی زود دوباره به زمین برگردند. آنها روز گذشته تحت مداوا قرار گرفتند و امروز تمرین سبکی را پشت سر گذاشتند، اما نمی توانم پاسخ قطعی به شما بدهم. توانزبه، ماتیچ و شاو هم برای این بازی آماده نیستند و احتمالا ًپس از تعطیلات ملی برگردند.

وی با اشاره به نتایج اخیر تیمش گفت: فوتبال همین است. گاهی شانس کمک می نماید. نتیجه بازی چهارشنبه شب با ضربه ای باورنکردنی از مارکوس رشفورد معین شد. در دیدار مقابل پارتیزان واقعاً خوب دفاع کردیم و فکر می کنم بازی با نوریچ هم خوب بود. اعتمادبه نفس تیم بهتر و بهتر می گردد و بازگشت بازیکنان از مصدومیت به سود تیم است. در فوتبال فاصله زیادی بین ناکامی و موفقیت نیست.

سولسشایر همچنین خاطر نشان کرد: تعطیلات ملی در زمانی عالی برای ما فرا رسید. مهیای بازی با لیورپول شدیم و وقتی عملکردی خوب دارید و نتیجه ای خوب مقابل صدرنشین لیگ می گیرید، انرژی بیشتری به دست می آورید. از آن موقع بچه ها از عملکردمان راضی بودند. شاید تغییر سیستم هم جواب داد و مربیان تیم هم عالی کار نموده اند. هر بازی فرصت جدیدی است تا نشان دهیم چه کاری از دست مان برمی آید. این بخشی از حضور در منچستریونایتد است. من در تمامی مسابقات بازی نمی کردم، بنابراین هر بار که به میدان می رفتم، باید به سرمربی نشان می دادم لایق حضور در مسابقه بعدی هم هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 273

به "سولسشایر: تعطیلات ملی در بهترین زمان از راه رسید، ماتیچ و شاو به بازی با بورنموث نمی رسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: تعطیلات ملی در بهترین زمان از راه رسید، ماتیچ و شاو به بازی با بورنموث نمی رسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید