شهر اهواز خانه دوم استقلال است، بازی برای ما سخت خواهد بود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، محمود فکری شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش در هفته دوم لیگ برتر با بیان اینکه هر دو تیم استقلال و فولاد مدعی قهرمانی در لیگ سال جاری هستند، اظهار کرد: بازی برای دو تیم سخت خواهد بود و امیدوارم فردا با یک بازی خوب هم هواداران استقلال را در سراسر دنیا و هم در خوزستان مسرور کنیم.

شهر اهواز خانه دوم استقلال است، بازی برای ما سخت خواهد بود

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

وی با بیان اینکه فولاد خوزستان از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است، اضافه کرد: امیدوارم بازی فردا به دور از مسائل حاشیه ای که بخواهد پیش بیاید، شاهد یک بازی سالم و زیبا باشیم و درنهایت برنده این بازی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه پنجره نقل و انتقالاتی باز شده است و فردا می توانیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم، اظهار کرد: بازیکنان ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و از نظر روحی شرایط خوبی را دارند و امیدوارم فردا با دست پر به تهران برگردیم و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

وی توضیح داد: محمد نادری، سید احمد موسوی و سیاوش یزدانی را در اختیار نداریم اما نگرانی خاصی بابت این موضوع نداریم.

به گزارش خبرنگاران، بازی تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور فردا ساعت 16 و 40 دقیقه در استادیوم شهدای فولاد خوزستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8497

به "شهر اهواز خانه دوم استقلال است، بازی برای ما سخت خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر اهواز خانه دوم استقلال است، بازی برای ما سخت خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید