طرح توسعه زیرساخت روستاهای گردشگرپذیر شهرستان کهگیلویه اجرا می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما آمادگی داریم که روستاهای هدف گردشگری را یاری کنیم گفت: امیدوارم کارهای اجرایی تأمین زیرساخت ها و بهسازی همه روستاهای هدف گردشگری شهرستان در برنامه 5 ساله ششم انجام گردد.

طرح توسعه زیرساخت روستاهای گردشگرپذیر شهرستان کهگیلویه اجرا می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات قیمت ویزای کانادا در ایران هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران از دهدشت، امروز معاون عمران روستایی بنیادمسکن انقلاب اسلامی، نماینده شهرستان کهگیلویه بزرگ، مدیر کل بنیاد مسکن استان، فرمانداران شهرستان های کهگیلویه و چرام به همراه جمعی از مسئولان از روستاهای شهرستان های چرام و کهگیلویه بازدید کردند.

معاون عمران روستایی بنیادمسکن انقلاب اسلامی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه این شهرستان دارای قابلیت های زیادی است که امیدوارم با یاری مسئولان شهرستان و استان بتوان از این قابلیت ها برای توسعه و پیشرفت استفاده کرد.

محمد رضا شاملو با بیان اینکه از محل اعتبارات مربوط به قیر، تبصره یک بودجه و همچنین بودجه سال گذشته نزدیک به یک هزار و 700 کیلومتر شبکه معابر روستایی اجرا شده است گفت: ظرف مدت کمتر از یک سال در روستاهای کشور نزدیک به 13 میلیون و 500 هزار متر مربع آسفالت معابر اجرا شده است که این فرایند تا انتها سال جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه میزان درخواست ها با حجم اعتبارات و میزان قیری که به ما تعلق گرفته تناسب ندارد اعلام کرد: با توجه به اینکه میزان مطالبات بسیار فراتر است سعی کردیم آنها را مدیریت و اولویت ها را مد نظر قرار دهیم.

شاملو با بیان اینکه برای توسعه طرح های هادی در روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر اختصاص قیر سهمیه ای که هر دو ماه یکبار ابلاغ می گردد، اعلام کرد: برای اینکه از فرصت ها استفاده و روستاهایی را که زیرسازی آنها آماده شده از بین نرود قرار شد که سهمیه قیر استان کهگیلویه وبویراحمد به صورت 100 درصد اختصاص یابد.

معاون عمران روستایی بنیادمسکن انقلاب اسلامی اضافه کرد: ما در چارچوب سقف سهمیه ای که برای استان منظور کردیم آمادگی داریم که پیمانکاران را بنیاد مسکن استان معرفی و حواله قیر تا سقف معین شده در اختیار پیمانکاران قرار دهیم.

وی با بیان اینکه سهمیه قیر استان کهگیلویه و بویراحمد براساس شاخص ها و تعداد روستاهای بالای 20 خانوار در هر سال حدود 6 هزار تن بوده که در مجموع برای سال های 94 و 95 باید 12 هزار تن قیر اختصاص یابد گفت: با توجه به کوشش ها و میزان فعالیت هایی که در این استان انجام شده است 27 هزار تن قیر به استان کهگیلویه وبویراحمد اختصاص که بیش از 2، 3 این میزان جذب شده و مابقی در اختیار بنیاد مسکن انقلاب استان قرار می گیرد.

شاملو با بیان اینکه اعتبارات ملی برای طرح های هادی از محل ردیف دائمی که داریم 250 میلیارد تومان است، اعلام کرد: به علت اینکه تخصیص آن هنوز اعلام نشده توزیع انجام نشده و به محض ابلاغ تخصیص توزیع استانی را آغاز می کنیم.

وی به اهمیت روستاهای گردشگرپذیر اشاره نمود و گفت: با توجه به موقعیت و آب و هوای خوب و جاذبه های طبیعی استان و آثار تاریخی می توان از ظرفیت گردشگری روستایی برای بهبود اقتصاد روستاها استفاده کرد.

معاون عمران روستایی بنیادمسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما آمادگی داریم که روستاهای هدف گردشگری را یاری کنیم، اضافه کرد: امیدوارم با یاری استانداری و سایر نهادهای مرتبط کارهای اجرایی تامین زیرساخت ها و بهسازی کلیه روستاهای هدف گردشگری شهرستان و استان کهگیلویه وبویراحمد در برنامه 5 ساله ششم و در چارچوب یک برنامه تعیین انجام گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2144

به "طرح توسعه زیرساخت روستاهای گردشگرپذیر شهرستان کهگیلویه اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح توسعه زیرساخت روستاهای گردشگرپذیر شهرستان کهگیلویه اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید