لیبی، نیروهای حفتر: عملیات علیه تروریست ها ادامه می یابد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سخنگوی نیروهای خلیفه حفتر گفت که عملیات علیه تروریست ها و شبه نظامیان جنایتکار ادامه خواهد یافت.

لیبی، نیروهای حفتر: عملیات علیه تروریست ها ادامه می یابد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روسیاالیوم، احمد المسماری سخنگوی گروه موسوم به ارتش ملی لیبی به فرماندهی خلیفه حفتر ژنرال بازنشسته گفت که ترکیه عناصر گروه تروریستی النصره را با روندی عالی از سوریه به لیبی منتقل می نماید.

وی در نشستی خبری گفت: عملیات ارتش ملی لیبی به فرماندهی خلیفه حفتر در منطقه ابوقرین به معنای حمله نیست بلکه نوعی عملیات پیشدستانه است.

المسماری گفت: نبرد علیه تروریست ها و شبه نظامیان جنایتکار ادامه خواهد یافت.

از زمان سرنگونی رژیم معمر قذافی دیکتاتور معدوم لیبی در سال 2011، این کشور به دو دولت موازی در شرق و غرب تقسیم شده است.

ژنرال بازنشسته ارتش لیبی خلیفه حفتر که کنترل شرق کشور را بر عهده دارد، مورد حمایت بعضی طرف های منطقه ای و بین المللی از جمله مصر و فرانسه است. وی طی چند ماه گذشته بارها کوشش نموده است به وسیله لشکرکشی طرابلس را به سیطره خود درآورد و این در حالی است که حملات حفتر تا به امروز نتیجه ای به جز کشته شدن شهروندان لیبی و آواره شدن هزاران نفر از آنها نداشته است.دولت وفاق ملی نیز که مورد پذیرش بین المللی قرار گرفته، تحت ریاست فائز السراج عمل نموده و کنترل غرب لیبی را در دست دارد و نیروهای این دولت با حملات حفتر مقابله نموده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2554

به "لیبی، نیروهای حفتر: عملیات علیه تروریست ها ادامه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیبی، نیروهای حفتر: عملیات علیه تروریست ها ادامه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید