محدودیت جابجایی در هوبی چین با کاهش موارد ابتلا به کرونا لغو می شود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مقام های چینی اعلام کرده اند محدودیت سفر و آمد و شد به داخل و خارج از استان هوبی پس از کاهش شدید موارد ابتلا به بیماری کووید 19 لغو می شود.

محدودیت جابجایی در هوبی چین با کاهش موارد ابتلا به کرونا لغو می شود

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دولت چین اظهار داشت از نیمه شب سه شنبه به وقت محلی محدودیت سفر و جابجایی در استان هوبی پس از گذشت دو ماه لغو می شود و 50 میلیون ساکن این استان مجاز هستند به خارج از هوبی رفت و آمد داشته باشند.

البته این موضوع شامل شهر ووهان که اولین موارد از ویروس جدید کرونا در آن دیده شد، نمی شود. گفته شده قرنطینه شهر ووهان در روز 8 آوریل (20 فروردین) لغو خواهد شد.

مدارس اما در این استان همچنان بسته خواهند ماند. طی یک ماه گذشته موارد ابتلا به کرونا در ووهان به شدت کاهش یافته و طی چند روز اخیر (به جز امروز سه شنبه) هیچ مورد ابتلایی گزارش نشده است.

بازگشت تدریجی زندگی طبیعی به هوبی- کارگران شرکت هوندا دانگ فنگ در ووهان چین

مقامات چین اما نگران ورود افراد مبتلا از کشورهای خارجی هستند زیرا کسب وکارهای بیشتری در حال فعالیت مجدد در این کشور هستند.

طی 24 ساعت گذشته 78 نفر در چین به ویروس کرونا مبتلا شده اند که 74 نفر آنها از کشورهای خارجی به چین وارد شده اند و 4 مبتلا با منشأ محلی هستند. 7 نفر نیز طی این مدت در شهر ووهان فوت کرده اند.

تعداد مبتلایان به این ویروس در چین به 81،171 نفر و تعداد قربانیان آن نیز به 3،277 نفر رسیده است. 73،159 نفر نیز بهبود یافته اند.

خ

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3484

به "محدودیت جابجایی در هوبی چین با کاهش موارد ابتلا به کرونا لغو می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت جابجایی در هوبی چین با کاهش موارد ابتلا به کرونا لغو می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید