مقاله: سقف کاذب آسمان مجازی چه مزایا و ویژگی هایی دارد؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ساختار اصلی این سقف کاذب به گونه ای بوده که در بافت آن کشسانی و خاصیت ارتجاعی خوبی دیده می شود که اصطلاحا می گویند این سقف به خوبی کش می آید و می توان فرم های مختلفی به آن بخشید و چون مقاومت بسیار بالایی دارد و در برابر فشار و ضربه آسیب پذیر نیست می توان به اسم یک نوع سقف کاذب بسیار زیبا و عالی استفاده کرد.

مقاله: سقف کاذب آسمان مجازی چه مزایا و ویژگی هایی دارد؟

نور پردازی یکی از مهم ترین و اصولی در کیفیت این محصول تاثیر بسزایی دارد. انتخاب مناسب هر یک از متریال در طبیعی جلوه دادن این سقف نقش موثری دارند و اولین بخش سقف مجازی است که به سقف اصلی متصل می شود. لامپ های مصرفی در این سقف بیشتر از لامپ های t5 و t4،LED و FPLانتخاب می شوند.

این روزها مدل و طرح های بسیار متنوعی از سقف های کاذب در بازار وجود دارد. بسیاری از فضاها از خانه گرفته تا محل کار و مکان های عمومی مثل بیمارستان و …کاربرد دارند. سقف کاذب یا آسمان مجازی نوعی سقف کشسان می باشد که بر روی آن علاوه بر طرح های زیبا، نورپردازی هم شکل گرفته است تا به اسم یک سقف زیبا و کاربردی در محل های مختلف از آن استفاده شود.

انتخاب سقف کاذب مناسب در اجرای آسمان مجازی ضروری تلقی میشود. سازه سقف دارای تنوع بسیاری است که مشتری می تواند با توجه به بودجه و سلیقه خود نوع آن را انتخاب نماید. گفتنی است که می توان در فضای مورد نظر از انواع دیگر سقف کاذب استفاده کرد و فقط در قسمتی که آسمان مجازی نصب می شود از سازه سقف کاذب استفاده نمود.

منبع مقاله: سقف کاذب آسمان مجازی چه مزایا و ویژگی هایی دارد؟

انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 14499

به "مقاله: سقف کاذب آسمان مجازی چه مزایا و ویژگی هایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: سقف کاذب آسمان مجازی چه مزایا و ویژگی هایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید