میزبانی به سود استقلال است، شکست شهر خودرو دور از دسترس نیست

به گزارش مجله وبلاگ فروش، صادق ورمزیار در مصاحبه با خبرنگاران و در مورد ملاقات دوباره سپاهان و استقلال از مرحله یک چهارم حذفی فوتبال کشور گفت: دوباره دو تیم بزرگ کشورمان یعنی سپاهان و استقلال این بار در مرحله یک چهارم جام حذفی در برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت. ملاقات قبل این دو تیم در لیگ بسیار زیبا و جذاب بود و مطمئناً جام حذفی باعث خواهد شد که دو تیم احتیاط را کنار گذاشته و تنها به فکر پیروزی باشند.

میزبانی به سود استقلال است، شکست شهر خودرو دور از دسترس نیست

وی اضافه کرد: نقطه قوت استقلال در این ملاقات میزبانی این تیم است که آنها می تواند با حضور پرشور تماشاگران خودشان یک بازی خوب را برابر سپاهان انجام داده و به پیروزی دست پیدا نمایند. آبی پوشان این روزها یک تیم رویایی شده اند و تمام حریفان خود را به راحتی شکست می دهند. امیدوارم این آمادگی استقلال همچنان ادامه داشته باشد تا این تیم بتواند با شکست سپاهان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کند.

ورمزیار تأکید کرد: البته سپاهان هم بدون برنامه نخواهد ماند. آنها هم قطعا از زمانی که متوجه شده اند باید در برابر استقلال به میدان بروند برنامه های ویژه ای خواهند داشت تا بتوانند در تهران استقلال را شکست داده و به دور بعد صعود نمایند.

پیشکسوت استقلال درباره روز پنج شنبه آبی پوشان برابر شهر خودرو، گفت: مطمئنا روز 5 شنبه یک ملاقات زیبا از دو تیم را شاهد خواهیم بود درست است که تیم یحیی گل محمدی در یکی دو ملاقات گذشته در لیگ برتر، عملکرد خوبی نداشته اما آنها حساسیت این ملاقات را به خوبی می دانند و می خواهند با ارائه یک بازی خوب به پیروزی دست پیدا نموده و بعد از گذشت هفته ها شکست را به استقلال تحمیل نمایند.

وی اضافه کرد: حضور مهدی رحمتی کاپیتان سابق آبی پوشان در شهر خودرو هم می تواند روز پنج شنبه بر جذابیت های این ملاقات بیفزاید. اما اعتقاد دارم استقلال می تواند شهر خودرو را شکست داده و برد برابر این تیم دور از دسترس نخواهد بود.

ورمزیار در انتها اعلام نمود: روز 5 شنبه باید هوادران استقلال در استادیوم باشند. حالا که این روزها این تیم نمایش قابل قبولی از خود به نمایش می گذارد و بردهای پیاپی را به دست آورده، طرفداران باید حمایت نموده تا استقلال بتواند با شکست شهر خودرو یک گام دیگر به صدرنشینی در لیگ نزدیک گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1247

به "میزبانی به سود استقلال است، شکست شهر خودرو دور از دسترس نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی به سود استقلال است، شکست شهر خودرو دور از دسترس نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید