نحوه ثبت نام در دانشگاه شریف ، دانشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران- نحوه ثبت نام در دانشگاه تهران،دانشگاه شریف و دانشگاه شهید بهشتی طبق رصد گروه دانشگاه خبرنگاران به توضیح زیر است:

نحوه ثبت نام در دانشگاه شریف ، دانشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی

ثبت نام شریف

بر اساس اعلام دانشگاه صنعتی شریف پذیرش در مقطع کارشناسی سال 1401-1400 این دانشگاه به صورت غیر حضوری از امروز پنجشنبه 8 مهر شروع شده و تا 12 مهرماه ادامه خواهد داشت.

دانشگاه صنعتی شریف به داوطلبانی که در این دانشگاه پذیرفته شده اند، توصیه نموده جهت تسریع در امور پذیرش و ثبت نام، نسبت بهتهیه مدارک زیر اقدام نمایند.

این مدارک شامل تصویر اسکن شده شناسنامه و کارت ملی در قالب یک فایل، عکس تازه و تصویر آن با ابعاد 300 در 400 پیکسل ومدرک تحصیلی می گردد.

مدارک تحصیلی اعلام شده بعلاوه شامل گواهی سرانجام دوره دوم متوسطه و ریزنمرات سه ساله، گواهی پیش دانشگاهی و ریزنمرات آن وگواهی دیپلم متوسطه و ریزنمرات سه ساله و ریزنمرات سال دوم متوسطه است.

در اطلاعیه ای که از سوی مسئولان دانشگاه صنعتی شریف صادر شده، آمده است: کلیه پذیرفته شدگان لازم است بهنشانی https://emt.medu.ir مراجعه نموده و کد رهگیری استعلام مدرک را تهیه و هنگام پذیرش در سامانه ثبت نام غیر حضوری آنکد را وارد نمایند.

دیگر مدارک اعلام شده از سوی دانشگاه شریف برای ثبت نام شامل تصویر اسکن شده کارنامه اولیه آزمون سراسری ، کارت سرانجامخدمت، کارت معافیت دائم- برگه اعزام بدون غیبت، گواهی سرانجام دوره متوسطه است.

بنا به تاکید مسئولان آموزش دانشگاه صنعتی شریف، پذیرش دانشجویانی که مراحل ثبت نام غیرحضوری آنها تا روز 12 مهر ماه تکمیل نگردد، کان لم یکن تلقی می گردد

ثبت نام دانشگاه تهران

در سایت https://reg.ut.ac.ir/fa آمده است :ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به پذیرفته شدگان آزمون سراسری مقطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی و دکتری پیوسته بیوتکنولوژی در سال تحصیلی 1401-1400 به اطلاع می رساند؛ بازه زمانی ثبت نام الکترونیکی از روز چهارشنبه مورخ 07/ 07/ 1400 الی روز یکشنبه مورخ 11/ 07/ 1400 می باشد.

ثبت نام دانشگاه شهید بهشتی

ثبت نام دانشجویان دانشگاه شهیدبهشتی، با 2 روش پذیرش غیرحضوری (به صورت مشروط) و حضوری (نهایی و قطعی) صورت می گیرد.

زمان پذیرش غیرحضوری (مشروط) در مقطع کارشناسی از سه شنبه 6 مهر ماه شروع می گردد و 8 مهرماه به سرانجام می رسد.

پذیرفته شدگان قبل از اقدام به پذیرش غیرحضوری، باید اطلاعیه ها و راهنماهای موجود در سایت دانشگاه را با دقت کامل مطالعه نموده و پس از تهیه مدارک لازم، برای ثبت نام به سیستم آموزش جامع گلستان دانشگاه شهید بهشتی مراجعه نمایند.

دانشجویان باید توجه داشته باشند دریافت گواهی پذیرش غیرحضوری از سیستم گلستان و ارائه آن در زمان پذیرش حضوری الزامی است. در صورت عدم پذیرش غیرحضوری مشروط و عدم دریافت گواهی پذیرش ثبت نام غیرحضوری، پذیرش حضوری و قطعی دانشجویان امکان پذیر نخواهد بود.

تاریخ پذیرش حضوری و قطعی به وسیله سایت دانشگاه شهید بهشتی اعلام خواهد شد. بدیهی است تا تاریخ مذکور و تکمیل مراحل پذیرش حضوری، ثبت نام دانشجو به صورت مشروط(غیرحضوری) خواهد بود.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 14404

به "نحوه ثبت نام در دانشگاه شریف ، دانشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه ثبت نام در دانشگاه شریف ، دانشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید