چگونه میتوانیم یک آلاچیق چوبی داشته باشیم؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، آلاچیق چوبی یک محصول زیبا و آسان برای ساخت در باغ است.

چگونه میتوانیم یک آلاچیق چوبی داشته باشیم؟

جهت دریافت خدمات آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

ما توصیه می کنیم که به طور متوسط ​​دو نفر بیش از دو روز طول نکشند تا یک آلاچیق چوبی را نصب کنند، به شرطی که دانش نسبتا خوبی از DIY داشته باشند و بسته به آب و هوا.

آلاچیقم را کجا در باغم بگذارم؟

آلاچیق را می توان تقریباً در هر جایی از باغچه پشتی قرار داد. اگر می‌خواهید یک قسمت نشیمن دنج یا منطقه جکوزی با احتیاط ایجاد کنید، می‌توانید آن را در گوشه‌ای قرار دهید و بین آن و مرز باغتان فاصله ایجاد کنید. یا ممکن است بخواهید بیشتر یک ویژگی مرکزی باشد، مانند میز ناهارخوری، در این صورت می تواند به همان اندازه در وسط باغ عالی به نظر برسد.

آلاچیق چوبی در باغ

اگر در مورد نحوه ثابت کردن آلاچیق خود بر روی سطح صاف و همواری که آن را روی آن نصب می‌کنید، نگرانی دارید، می‌توانید از براکت‌های L موجود در بسته ثابت خود (فقط برای آلاچیق‌های درشت) برای اتصال آن‌ها به پاهای قائم استفاده کنید. پست ها، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است. ما توصیه نمی کنیم که الوار را در زمین دفن کنید، اما همچنان می توانید آن را زیبا و ایمن کنید.

چگونه یک آلاچیق چوبی بسازیم - آن را به زمین ثابت کنیم

شما همچنین می توانید انتخاب کنید که آلاچیق خود را روی یک قسمت عرشه دار نصب کنید، مشروط بر اینکه سطح آن تراز باشد. می تواند آزادانه بایستد یا با استفاده از همان روش بالا با براکت های L وصل شود. این یک انتخاب محبوب است، به خصوص اگر جکوزی دارید، و می توانید یک فضای نشیمن با عرشه دوست داشتنی ایجاد کنید.

برای اطمینان از اینکه آلاچیق چوبی شما به طور کامل از عناصر محافظت می شود، توصیه می کنیم از یک ماده دافع آب شفاف روی چوب استفاده کنید. با این حال، چوب تحت فشار قرار می گیرد، به این معنی که در برابر جذب رطوبت و در نتیجه پوسیدگی مقاوم تر است. بنابراین اگر می‌خواهید از مواد دافع آب استفاده کنید، نیازی به این کار ندارید.

آلاچیق ها یک سازه باغ واقعا همه کاره هستند و در میان سرگرمی ها بسیار محبوب هستند زیرا می توانند بارهای باغ، جکوزی ها، قسمت های غذاخوری و سالن های استراحت را در خود جای دهند. از طرف دیگر، ممکن است بخواهید یک آلاچیق را به عنوان یک مرکز خیره کننده برای باغ خود انتخاب کنید، با گیاهانی که از آن بالا می روند و تخت های گل زیبا در پای آن قرار دارند. ساختار باغ شما در مورد شما چه می گوید؟

منبع: dunsterhouse.co.uk
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2209

به "چگونه میتوانیم یک آلاچیق چوبی داشته باشیم؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "چگونه میتوانیم یک آلاچیق چوبی داشته باشیم؟" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه میتوانیم یک آلاچیق چوبی داشته باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید