هاشم پور: بازیکنان خسته اند ولی قطعا نمایش خوبی خواهیم داشت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره مسابقات جام بین قاره ای گفت: بازیکنان جوان و خوبی در لیست داریم که همه می توانند به تیم کمک کنند. تیم ما تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان است و قطعا نمایش خوبی خواهند داشت.

هاشم پور: بازیکنان خسته اند ولی قطعا نمایش خوبی خواهیم داشت

به گزارش خبرنگاران، عباس هاشم پور، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی عصر شنبه و در حاشیه تمرین تیم ملی، دربار مسابقات پیش روی تیم ملی (مسابقات بین قاره ای) گفت: شرایط تیم ملی خوب است. خوشبختانه یکی از سکوهای المپیک ساحلی جهان را تصاحب کردیم. بازی های سختی را پشت سر گذاشتیم. بعد از بازی های المپیک ساحلی 11 تن از بازیکنان تیم ملی به دلیل مسابقات باشگاهی جهان راهی ترکیه شدند. بعد از بازگشت این بازیکنان، کادر فنی دو روز را در اردو به استراحت اختصاص داد. ان شاءالله بتوانیم بهترین عملکرد را در این رقابت ها از خود نشان دهیم و نتیجه قابل قبولی کسب کنیم. بعد از نتیجه خوبی که از المپیک کسب کردیم، ذهنیت بازیکنان خوب شد و امیدوارم پله به پله صعود کنیم و نمایش خوبی داشته باشیم.

هاشم پوربا بیان اینکه تمام تیم ها در حال تمرین و تلاش هستند، تیم های روسیه، ایتالیا، اسپانیا، ژاپن، امارات، مصر و مکزیک را سطح بالا خواند و گفت: امسال کار تیم ملی سخت است چرا که تمام تیم ها از حداقل سطح حرفه ای برخوردارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در جواب این سوال که آیا تنها یک روز تمرین برای این مسابقات مشکل ساز نخواهد شد؟ گفت: خوشبختانه بازیکنان ما تا هفته پیش در باشگاه های خود بازی می کردند و فکر می کنم همین زمان کافی باشد. بازیکنان کمی خسته هستند اما ان شاءالله این مساله مشکل ساز نخواهد شد.

هاشم پور نبود محمد مرادی ملی پوش ایرانی به دلیل مصدومیت در بازی محبت آمیز مقابل عمان را مشکل ساز ندانست و گفت: بازیکنان جوان و خوبی در لیست داریم که همه می توانند به تیم کمک کنند. تیم ما تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان است و قطعا نمایش خوبی خواهند داشت.

او درباره اولین دیدار تیم ملی در این رقابت ها مقابل مکزیک گفت: تیم ملی مکزیک از نظر تکنیکی و قدرت سطح بسیار بالایی دارند اما تیم ما از این تیم شناخت کافی دارد. اولین دیدار در هر تورنمنتی از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدارم مقابل مکزیک نتیجه خوبی کسب کنیم.

هاشم پور همچنین درباره رابطه خوب خود با مارکو اوکتاویو، سرمربی پیشین تیم ملی گفت: بنده به عنوان مربی کنار اوکتاویو چند سال کار کردم و اطلاعات خوبی از او گرفتم. او یکی از مربی های به روز جهان است. بعد از بازی با ایتالیا و کسب مقام سوم بازی های جهانی ورزش های ساحلی با بنده تماس گرفت و به زبان فارسی به بنده تبریک گفت. امیدوارم با اعتمادی که به خودم دارم بتوانم برای تیم ملی مفید باشم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 291

به "هاشم پور: بازیکنان خسته اند ولی قطعا نمایش خوبی خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشم پور: بازیکنان خسته اند ولی قطعا نمایش خوبی خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید