چطور با استفاده از کیت های آماده یک آلاچیق را اجرا کنیم؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، راهنمای مصور DIY گسترده ما را در خصوص نحوه ساختن یک آلاچیق درست در حیاط خلوت خود، دقیقاً همانطور که در نرم افزار رایگان طراحی نموده اید، آنالیز کنید.

چطور با استفاده از کیت های آماده یک آلاچیق را اجرا کنیم؟

جهت دریافت خدمات آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به راهنمای ما برای ساختن آلاچیق حیاط خلوت خودتان خوش آمدید!

آلاچیق ها یک سازه مفید و همه کاره در فضای باز هستند که می توانند فضای حیاط خلوت شما را ارتقا و ارتقا دهند.

آلاچیق در حیاط خلوت مکانی برای میزبانی مهمانی های عالی در حیاط خلوت و بعلاوه مکانی برای نشستن و استراحت فراهم می نماید و می تواند به عنوان کانون اصلی رویدادهای خاص مانند عروسی عمل کند. Gazebos فضای شگفت انگیزی است که در آن می توانید عملکرد همه کاره و فرم خیره کننده داشته باشید.

آلاچیق سایه و بعلاوه محل تجمع دلپذیری را در حیاط شما فراهم می نماید که در آن می توانید استراحت کنید و از منظره ها و صداهای طبیعت لذت ببرید. آلاچیق می تواند به یک مرکز فوق العاده برای طرح های باغ یا محوطه سازی شما تبدیل گردد و سرپناهی اضافی به فضای شما ببخشد.

جای تعجب نیست که آلاچیق ها بسیار محبوب هستند و در حیاط ها و پارک ها به طور یکسان یافت می شوند.

با گزینه هایی که یک آلاچیق می تواند به حیاط شما اضافه کند، دلیلی وجود ندارد که در اسرع وقت آغاز نکنید! بیایید بسازیم!

1. مواد خود را پیدا کنید

برای مراحل اولیه برنامه ریزی، ممکن است برنامه ای را بخواهید که طرح طراحی شما را ترسیم کند. Google Sketchup یک منبع عالی برای این کار است. اگر در اینجا یافت می گردد: Google Sketchup. این منبع مفید به برنامه ریزی و چیدمان آلاچیق خود یاری می نماید.

در مرحله دوم، شما باید موادی را جمع آوری کنید که در واقع آلاچیق شما را تشکیل می دهند. اولین ماده ای که به آن احتیاج دارید چوب است، زیرا این ماده اولیه ساختمان شما خواهد بود. میزان چوب مورد احتیاج شما به میزان ساختمان و بعلاوه برش تیرهای شما بستگی دارد.

دومین ماده ضروری میله های فلزی است. شما به دو نوع مختلف میلگرد فلزی احتیاج دارید - میله های مربعی شکل T و میله های فلزی L شکل.

ماده سوم شما پیچ خواهد بود. شما پیچ های بسیار بزرگی می خواهید که طول آن دو برابر ضخامت چوب شما باشد.

شما بعلاوه یک نردبان می خواهید زیرا باید بتوانید از مکان های بلند بالا بروید و نردبان ها برترین ابزار برای این کار هستند.

بتن یکی دیگر از مواد ضروری برای ساخت آلاچیق شماست. بتن به عنوان پایه و لنگر سازه شما استفاده خواهد شد.

سیلیکون و قطران نیز عناصر مورد احتیاج خواهند بود.

2. آلاچیق خود را با استفاده از Sketchup طراحی کنید

مرحله دوم طراحی آلاچیق شما است. این برنامه آسان برای استفاده و مبتدی محبت آمیز است. ممکن است کمی طول بکشد که به آن عادت کنید، اما وقتی به آن دست پیدا کردید، یک طراحی عالی برای کار خواهید داشت.

از این برنامه برای تخمین نسبت ها و ساخت اولیه آلاچیق بالقوه خود بهره ببرید. ترسیم آن در این برنامه به شما میزان گیری ها و ایده خوبی از آنچه در زمان ساخت احتیاج دارید می دهد. این برنامه با میزان گیری های متریک و امپریالیستی کار می نماید، بنابراین با هر سیستمی که به آن عادت داشته باشید، سازگار می گردد.

3. قطعات چوبی و فلزی را آماده کنید

هنگامی که طرح خود را کاملاً چیدمان کردید، می توانید ببینید که برای تمام قطعات چوبی خود به چه میزان هایی احتیاج دارید. اگر ابزار لازم را دارید می توانید این قطعات را خودتان برش دهید. این مقرون به صرفه ترین گزینه است. اگر مهارت یا ابزار لازم برای انجام این بخش از کار را خودتان ندارید، باید کسی را پیدا کنید که چوب را برای شما برش دهد. یک متخصص استخدام شده هزینه خدماتی را برای برش قطعات دریافت می نماید.

4. منطقه را آماده کنید و پایه بسازید

اولین قسمت از ساختاری که باید بسازید، پایه آلاچیق است. این از یک سطح صاف و صاف از بتن ساخته خواهد شد. محل را آماده نموده و دال را به میزان دلخواه بریزید. اگر می خواهید به کفپوش بتنی استحکام بیفزایید، ممکن است میزانی میلگرد فلزی به دال بتنی اضافه کنید.

در مرحله بعد می خواهید تکیه گاه های چوبی و فلزی را با زاویه 90 درجه در بتن قرار دهید. اگر شکافی بین بخش های فلزی و چوبی تکیه گاه وجود دارد، از قطران و سیلیکون برای پر کردن شکاف ها بهره ببرید تا یک مهر و موم ضد آب ایجاد کنید.

این مرحله را برای همه پست های طراحی آلاچیق خود تکرار کنید. به طور معمول این چهار خواهد بود، اما اگر طرح متفاوتی را انتخاب کنید، ممکن است احتیاج به نصب بیشتر داشته باشید. بعد از اینکه تمام تکیه گاه های خود را درست کردید، بگذارید بتن خشک گردد و مطمئن شوید که محکم و سر جای خود هستند.

5. تراورس را درست کنید

مرحله بعدی که می خواهید انجام دهید این است که تراورس چوبی را روی تکیه گاه هایی که به تازگی نصب نموده اید وصل کنید. تراورس باید بر روی تکیه گاه ها متمرکز گردد، بنابراین مطمئن شوید که تمام ضلع ها را میزان بگیرید و از برابر بودن آنها مطمئن شوید.

هنگامی که تراورس ها در موقعیت خود قرار گرفتند، آنها را با استفاده از پیچ در جای خود ثابت کنید. طول پیچ ها تضمین می نماید که تراورس و تکیه گاه ها به خوبی در کنار هم قرار می گیرند.

هنگام استفاده از پیچ هایی از این قبیل، می توانید سوراخ کوچک تری را در محلی که پیچ قرار است برود ایجاد کنید. این به میخ ضخیم تر اجازه می دهد تا با سهولت بیشتری وارد گردد، در حالی که هنوز میزان خوبی از چوب خریداری می گردد و در داخل آن مناسب است. بعلاوه، اگر می خواهید قسمت بالای پیچ مانع از بقیه سازه نگردد، می توانید سوراخی با قطر بزرگ تر در عمق یک اینچ در چوب ایجاد کنید تا پیچ را پنهان کنید.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: homestratosphere.com
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4386

به "چطور با استفاده از کیت های آماده یک آلاچیق را اجرا کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور با استفاده از کیت های آماده یک آلاچیق را اجرا کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید