کانادا دومین نمایشگاه حلال را برگزار می نماید ، کوشش برای پیدا کردن پتانسیل پنهان محصولات سبک زندگی حلال و جهانگردی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، اولین نمایشگاه حلال کانادا در اکتبر سال 2019 میلادی در میسیساگا واقع در ایالت انتاریو برگزار گردید و دومین نمایشگاه هم در سپتامبر سال 2020 میلادی در همین شهر برگزار می گردد.

کانادا دومین نمایشگاه حلال را برگزار می نماید ، کوشش برای پیدا کردن پتانسیل پنهان محصولات سبک زندگی حلال و جهانگردی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

دریافت 8 MB

به گزارش muslimlink، نمایشگاه حلال کانادا یک رویداد پر جنب و جوش است که هدف آن رونق بخشیدن به تجارت حلال در کانادا و ایجاد فرصتی برای شرکت های کانادایی است تا در خصوص صنعت سبک زندگی حلال اطلاعات بیشتری به دست بیاورند.

از اهداف برگزاری این نمایشگاه همچنین می توان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پتانسیل پنهان محصولات سبک زندگی حلال در بخش های مواد غذایی، آشامیدنی ها، مد، لوازم آرایشی، محصولات بهداشتی، دنیاگردی و سایر صنایع حلال اشاره نمود.

نمایشگاه حلال کانادا دسترسی به همه کارشناسان و تصمیم گیرندگان در زمینه فراوری و توزیع محصولات حلال در داخل کانادا و سراسر دنیا را تضمین می نماید.

نمایشگاه حلال کانادا فقط یک رویداد یا یک نمایشگاه تجاری کلاسیک نیست، بلکه فرصتی منحصر به فرد با فعالیت های تجاری مختلف است که به فراوری کنندگان، بازرگانان، صادرکنندگان، و خریداران این امکان را می دهد تا مذاکرات رو در رو برای انجام معاملات تجاری داشته باشند.

اولین نمایشگاه حلال کانادا در اکتبر سال 2019 میلادی در میسیساگا واقع در ایالت انتاریو برگزار گردید و دومین نمایشگاه هم در سپتامبر سال 2020 میلادی در همین شهر برگزار می گردد.

منبع: چمدان
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3037

به "کانادا دومین نمایشگاه حلال را برگزار می نماید ، کوشش برای پیدا کردن پتانسیل پنهان محصولات سبک زندگی حلال و جهانگردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا دومین نمایشگاه حلال را برگزار می نماید ، کوشش برای پیدا کردن پتانسیل پنهان محصولات سبک زندگی حلال و جهانگردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید