ابتلای بروس ویلیس به زبان پریشی؛ جان سخت خانه نشین شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، بروس ویلیس به علت ابتلا به بیماری زبان پریشی دیگر قادر به ادامه فعالیت به عنوان بازیگر نخواهد بود.

ابتلای بروس ویلیس به زبان پریشی؛ جان سخت خانه نشین شد

به گزارش ایسنا به نقل از نیویورک تایمز، دمی مور همسر سابق بروس ویلیس بازیگر پرکار فیلم های اکشن هالیوودی در صفحه اینستاگرام خود از ابتلای این بازیگر به بیماری زبان پریشی اطلاع داد و گفت به همین علت او ناگزیر است حرفه بازیگری را کنار بگذارد.

زبان پریشی نوعی اختلال است که مرکز زبان در مغز و توانایی فرد در درک و ایجاد گفتار را تحت تاثیر قرار می دهد.

بروس ویلیس که اخیرا 67 ساله شده بیشتر برای بازی در نقش افسر پلیس نیویورک جان مک کلین در مجموعه فیلم های اکشن و پیروز جان سخت شناخته شده است که بین سال های 1988 تا 2013، پنج قسمت از آن ساخته شد.

او بعلاوه سابقه نقش آفرینی در فیلم های تحسین شده ای، چون پالپ فیکشن (1994)، حس ششم (1999) و قلمرو طلوع ماه (2012) را نیز در کارنامه دارد.

ویلیس سابقه درخشانی در عرصه تلویزیون نیز دارد که از مهم ترین آن می توان بازی در نقش کاراگاه دیوید ادیسون در کمدی درام Moonlighting اشاره نمود که بین سال های 1985 تا 1989 از شبکه ABC پخش می شد و یک جایزه گلدن و یک جایزه امی برای او به ارمغان آورد. او بعلاوه برای بازی در سریال دوستان (Friends) به عنوان بازیگر میهمان نیز در سال 2000 برنده یک جایزه دیگر امی شد.

ویلیس از سال 2015 تا به امروز بیشتر سرگرم بازی در فیلم های تجاری کم هزینه بوده و بنابر اطلاعات موجود در سایت IMDb هم اکنون 10 فیلم با بازی این بازیگر آمریکایی در مرحله پس فراوری قرار دارند.

منبع: فرارو
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 18857

به "ابتلای بروس ویلیس به زبان پریشی؛ جان سخت خانه نشین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای بروس ویلیس به زبان پریشی؛ جان سخت خانه نشین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید