اختتامیه رویداد چاپ تک در قم برگزار گردید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در قم، آرش نیک دست ظهر سه شنبه در سالن شهید زین الدین دانشگاه آزاد اسلامی قم در مراسم اختتامیه چاپ تک با ارائه پیشنهاداتی برای پیشبرد فن آوری صنعت چاپ گفت: پیشنهاداتی همانند فراوری مرکب چاپ همه کاره هوا خشک، نرم افزار ابری آپتار، پلتفرم خدمات آموزش چاپ، پلتفرم تعاملی صنعت چاپ و نشر و بسته بندی، پلتفرم مدیریت عرضه و تقاضای صنعت چاپ از جمله مواردی است که به پیشبرد فن آوری صنعت چاپ یاری خوبی خواهد نمود.

اختتامیه رویداد چاپ تک در قم برگزار گردید

در بخش دیگری از این نشست خوش سخن مدیر مرکز رشد فناوری های همگرا دانشگاه آزاد اسلامی قم با اشاره به اهداف این رویداد، گفت: هدف از برگزاری این رویداد در مرحله اول، برداشتن گامی هر چند کوچک در راستای ورود صنعت گران چاپ به حوزه فن آوری و تغییر رویکرد چاپ سنتی به مدرن در استان قم است.

دبیر اجرایی رویداد چالش فناوری در صنعت ادامه داد: هدف ما در درجه دوم انعقاد تفاهم نامه همکاری بین صنعتگر و فناور بود و مقرر شد جلسه ای با حضور فناوران منتخب و سرمایه گذاران در دانشگاه برگزار گردد تا به تفاهم نامه نهایی منجر گردد.

به گزارش خبرنگار ایبنا؛ رویداد چاپ تک با همکاری پارک علم وفناوری، اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی، اتحادیه چاپخانه داران، بنیاد برکت، دانشگاه جامع علمی کاربردی، شرکت کسب و کار سلام برگزار گردید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 25 خرداد 1402 بروزرسانی: 25 خرداد 1402 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 27172

به "اختتامیه رویداد چاپ تک در قم برگزار گردید" امتیاز دهید

1 کاربر به "اختتامیه رویداد چاپ تک در قم برگزار گردید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه رویداد چاپ تک در قم برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید