مقرون به صرفه ترین هتل هایی که می توان در ریودوژانیرو رزرو کرد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، اگرچه ریودوژانیرو یکی از مقاصد توریستی گران قیمت در برزیل محسوب می گردد، اما با داشتن هتل هایی مقرون به صرفه قیمت در محله های مختلف خود، در میان مسافرانی با بودجه های کم، محبوب است.

مقرون به صرفه ترین هتل هایی که می توان در ریودوژانیرو رزرو کرد

ریودوژانیرو یکی از گران ترین شهرها در آمریکای جنوبی است و سفر به این شهر زیبا برای مسافرانی با بودجه های محدود کمی نگران نماینده به نظر می رسد. با این حال همچنان هتل های خوبی، حتی در منطقه ها محبوب تر ریو نظیر کوپاکابانا و ایپانما، دیده می شوند که قیمت های مناسبی دارند. اگر در پی هتلی راحت و مقرون به صرفه هستید، این لیست از 10 هتل ارزان قیمت در شهر ریودوژانیرو را دنبال کنید.

هتل آپا

هتل آپا (Apa) که فاصله کمی تا ساحل کوپاکابانا دارد، گزینه ای ایده آل برای آن دسته از مسافران با بودجه های محدود است که همچنان تمایل دارند در کنار ساحل اقامت نمایند. هتل دارای 52 اتاق، اینترنت رایگان بی سیم، صبحانه سلف سرویس و ظاهری ساده اما مدرن است. آپا چند دقیقه تا ایستگاه مترو و اتوبوس فاصله دارد، بنابراین دسترسی به وسیله آن به تمامی جاذبه های گردشگری ریو آسان خواهد بود.

هتل سنادو ریو

هتل سنادو ریو (Senado Rio) که تنها چند دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد، انتخابی ایده آل برای افرادی است که در پی تجربه های فرهنگی همراه با سهولت در ریودوژانیرو هستند. اگرچه هتل 25 دقیقه با مترو از ساحل کوپاکابانا فاصله دارد، اما در اطراف آن جاذبه های فراوانی نظیر پله های سلارون، زندگی شبانه لاپا (Lapa)، سالن تئاتر شهر و موزه ها و گالری های هنری متعددی دیده می گردد. این هتلِ ساده اما تمیز دارای اینترنت رایگان بی سیم، سیستم تهویه مطبوع برای تمامی اتاق ها و صبحانه روزانه است.

ویلا ریکا

هتل ویلا ریکا (Villa Rica) که در منطقه تجاری ریو واقع شده، دسترسی آسانی به بسیاری از جاذبه های فرهنگی شهر نظیر لاپا، موزه های متعدد و منطقه بندری (مشهور به خاطر هنر خیابانی آن و موزه فردا) دارد. هتل تمیز و راحت بوده و با داشتن امکاناتی برای بچه ها، مناسب اقامت خانواده ها است. ویلا ریکا علاوه بر داشتن 37 اتاق، اینترنت رایگان بی سیم، صبحانه سلف سرویس روزانه و خدمات اجاره خودرو نیز دارد.

دوکاس ریو

دوکاس ریو (Ducasse Hotel) در کوپاکابانا واقع شده، اما در مجاورت ایپانما نیز قرار گرفته است. درنتیجه میهمانان می توانند دسترسی خوبی به دو ساحل زیبای این منطقه داشته باشند. رستوران ها و کافه های فراوانی در اطراف هتل دیده می گردد. هتل 47 اتاق، یک استخر روباز، اینترنت رایگان بی سیم و صبحانه سلف سرویس دارد.

تولدو کوپاکابانا

تولِدو کوپاکابانا (Toledo Copacabana) که تنها چند ساختمان تا ساحل کوپاکابانا فاصله دارد، گزینه ای مناسب برای افرادی است که در پی اقامت در نزدیکی ساحل با بودجه ای محدود هستند. هتل در نزدیکی ایستگاه مترو و اتوبوس قرار گرفته است. اتاق های هتل ساده اما تمیز و بزرگ هستند. تولدو کوپاکابانا علاوه بر خدمات پذیرش شبانه روزی و داشتن خدمه ای چندزبانه، دارای سه رستوران، اینترنت رایگان بی سیم و خدمات سرو صبحانه است.

پوما

این هتل ارزان قیمت و مجذوب نماینده دارای اتاق هایی ساده، اما تمیز و راحت با قیمت هایی مقرون به صرفه است. هتل در نزدیکی ایستگاه مترو واقع شده و اتوبوس ها و تاکسی های فراوانی هم در این منطقه تردد می نمایند. نزدیکی به جاذبه هایی چون میدان مائوا (Maua)، موزه فردا و خیابان ادواردو کوبرا (Eduardo Kobra)، به عنوان بزرگ ترین بوم نقاشی هنر خیابانی، از ویژگی های این هتل است. پوما (Puma) به مسافران خدمات شبانه روزی پذیرش و اینترنت رایگان بی سیم ارائه می نماید.

ایبیزا بارا

ایبیزا بارا (Ibiza Barra) با داشتن فضای داخلی پرطراوت و مدرن و یک بالکن روباز همراه با نیمکت هایی برای استراحت، کیفیتی عالی را همراه با قیمتی مقرون به صرفه به مسافران عرضه می نماید. این هتل که در محله بارا دا تیژوکا (Barra da Tijuca) واقع شده، تنها 15 دقیقه با مترو تا مهم ترین سواحل توریستی شهر نظیر ایپانما و لِبلون (Leblon) فاصله دارد. با این حال، محله بارا، همان طور که همه آن را صدا می زنند، دارای سواحل زیبای ماسه ای مختص به خود است که در مقایسه با سواحل منطقه جنوبی ریو به ندرت جمعیت زیادی را به خود می بینند. رستوران ها و کافه های خوبی نیز در نزدیکی هتل دیده می شوند. هتل 66 اتاق داشته و خدماتی چون اینترنت رایگان بی سیم و صبحانه ای کامل به مسافران ارائه می دهد.

ویلا تیژوکا

هتل ویلا تیژوکا (Villa Tijuca) در منطقه تیژوکا قرار گرفته است. این منطقه زیاد حال و هوای توریستی ندارد. با این حال، تیژوکا محله ای دوست داشتنی با چند کافه و رستوران بوده و حال و هوای محلی در آن موج می زند. هتل ویلا تیژوکا در نزدیکی ایستگاه متروی آفونسو پنا (Afonso Pena) قرار گرفته است، بنابراین دسترسی از آن به تمامی نقاط شهر آسان بوده و می توان در عرض تنها 30 دقیقه از اینجا به ساحل کوپاکابانا رفت. این هتل کوچک و دنج دارای 21 اتاق راحت، خدمات سلف سرویس صبحانه و اینترنت رایگان بی سیم است.

سن مارکو ایپانما

هتل سن مارکو ایپانما (San Marco Ipanema) به عنوان هتلی مالی اما باکیفیت، انتظارات ما را برآورده می نماید. فضای داخلی مدرن هتل با گیاهان استوایی تزیین شده و ذات طبیعی ریو را به نمایش می گذارد. هتل تنها چند ساختمان تا ساحل ایپانما فاصله داشته و برترین رستوران ها و کافه های شهر در این محله یافت می شوند. سن مارکو ایپانما علاوه بر ارائه اینترنت رایگان بی سیم و خدمات سلف سرویس صبحانه، دارای خدمه چندزبانه و سرویس لباسشویی است.

گالیسیا

هتل گالیسیا (Galicia) در قلب منطقه تجاری ریو واقع شده و با نزدیکی به موزه های متعدد، گالری های هنری و سالن های تئاتر، انتخاب خوبی برای مسافران علاقه مند به فرهنگ و هنر است. هتل در نوع خود مدرن و تمیز بوده و دکوراسیونی ساده با رنگ های گرم دارد. 56 اتاق هتل مجهز به اینترنت رایگان بی سیم و خدمات روزانه صبحانه بوده و میهمانان می توانند برای گردش در شهر از خدمات رزرو هتل استفاده نمایند.

منبع: ایوار
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 20618

به "مقرون به صرفه ترین هتل هایی که می توان در ریودوژانیرو رزرو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین هتل هایی که می توان در ریودوژانیرو رزرو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید