استودیوی Nixxes به سونی در ساخت نسخه کامپیوتر بازی هایش یاری خواهد نمود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، چندی پیش خبر غیرمنتظره ای منتشر شد که به ما خبر داد استودیوی Nixxes Software به وسیله شرکت تفریح های تعاملی سونی تصاحب شده است. در زمان معرفی جزئیات زیادی اعلام نشد اما با توجه به سابقه کاری این استودیو، برخی برآورد کردند که این استودیو وظیفه ساخت پورت برخی از بازی های پلی استیشن را برای کامپیوترهای شخصی بر عهده خواهد گرفت. اکنون این موضوع به صورت رسمی تأیید شده است.

استودیوی Nixxes به سونی در ساخت نسخه کامپیوتر بازی هایش یاری خواهد نمود

جیم رایان، مدیرعامل شرکت تفریح های تعامل سونی، در گفت وگوی اخیر خود با مجله ژاپنی فامیتسو اعلام نموده است که استودیو Nixxes Software قرار است در این زمینه به سونی یاری کند. او در مصاحبه خود درباره برنامه های سونی می گوید: هدف سونی این است که ظرفیت و پتانسیل استودیوهای توسعه دهنده خود را افزایش دهد و بازی های انحصاری بیشتری خلق کند. ما بعلاوه از کوشش های خود برای آوردن عناوینمان به کامپیوترهای شخصی راضی هستیم. هرچند، هنوز در ابتدای کار قرار داریم و امیدواریم که کار با استودیو Nixxes بتواند به ما در این امر یاری کند.

در زمان خرید این استودیو، هرمن هالست، مدیر استودیوهای پلی استیشن، در بیانیه خبری خود بیان کرد: Nixxes دارایی عظیمی برای تمامی استودیو های پلی استیشن خواهد بود. آن ها به استودیوهای داخلی ما یاری خواهند کرد تا به مهم ترین هدفشان یعنی خلق محتوای منحصر به فرد برای پلی استیشن با برترین کیفیت ممکن دست یابند.

البته، با توجه به گفته های قبلی مدیران سونی، این خبر عجیب هم نبود. در گذشته هم هرمن هالست بیان نموده بود که در آینده بازی های انحصاری بیشتری از پلی استیشن راه خود را به کامپیوترهای شخصی پیدا خواهند کرد. با این حال، هنوز سونی برنامه های دقیق خود را برای این امر اعلام ننموده است و ما جزئیات زیادی از آن نمی دانیم.

تا به امروز بازی های دیزگان و هورایزن زیرو داون از استودیوهای داخلی سونی برای کامپیوترهای شخصی منتشر شده اند و با توجه به شایعه هایی که وجود دارد، ممکن است بازی آنچارتد 4 اثر بعدی سونی باشد که برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. در این میان ، شایعه های زیادی هم برای آمدن بازی بلادبورن برای کامپیوترهای شخصی وجود دارد که البته فعلا در حد شایعه به جای مانده است.

اینکه سونی میخواهد بازی های بیشتری را برای کامپیوتر عرضه کند، بدیهی است اما باید بدانیم که نحوه عرضه چگونه خواهد بود و سونی پس از چه مدت زمانی برخی از بازی های خود را برای کامپیوتر عرضه خواهد نمود. به هر حال، بازار کامپیوترهای شخصی هم بازار بسیار بزرگی است که سونی می تواند سود قابل توجهی از این بازار دریافت کند. از آنجایی که هزینه ساخت پورت بازی بسیار کمتر از توسعه آن است، همین موضوع می تواند سودآوری سونی را از این کار دو چندان کند.

منبع: VG247

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 13154

به "استودیوی Nixxes به سونی در ساخت نسخه کامپیوتر بازی هایش یاری خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استودیوی Nixxes به سونی در ساخت نسخه کامپیوتر بازی هایش یاری خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید