اصرار مسی به بی هویتی ستین برای هدایت بارسلونا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، لیونل مسی بر این باور است که کیکه ستین هویت سرمربیگری در بارسلونا را ندارد.

اصرار مسی به بی هویتی ستین برای هدایت بارسلونا

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا در این فصل از رقابت های لالیگا نتایج مورد قبول هواداران را به دست نیاورده و البته که بازیکن بزرگی چون لیونل مسی نیز از نتایج کسب شده توسط تیمش اصلاً راضی نیست.

برخی رسانه های اسپانیایی اعلام کردند مسی که بارها به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان انتخاب شده و صاحب چندین توپ طلا است، از فرایند فعلی تیمش اصلاً راضی نیست. او که شانزدهمین سال حضورش در نیوکمپ را پشت سر می گذارد، در سال های گذشته افتخارات زیادی کسب کرده و بسیاری او را یک برنده طبیعی می دانند. بدون تردید بازیکنی با مشخصات مسی باخت را دوست ندارد و وقتی تیمش در یک فصل نتایج دور از انتظاری می گیرد، به شدت از این موضوع عصبانی می شود.

فوق ستاره آرژانتینی در تمامی سال هایی که برای بارسلونا بازی کرده ثابت کرده که عامل اصلی پیروزیت تیمش است و اگر بتوانند بازیکنانی که در کنارش بازی می کنند به خوبی او را پشتیبانی کنند قطعاً حمایت های او را درون زمین کاملاً حس خواهند کرد و بارها شده مسی به صورت انفرادی تیم را به پیروزی رسانده است.

مسی پیروز شده 23 قهرمانی با بارسلونا به ارمغان آورد که 6 جام در لالیگا و 3 جام در لیگ قهرمانان اروپا بوده است. قطعاً بازیکنی با کیفیت مسی وقتی عملکرد کیکه ستین را روی نیمکت بارسلونا می بیند، حس می کند که تیمش از سرمربی خوبی بهره نمی برد. در واقع او ستین را فاقد هویت برای نشستن روی نیمکت بارسلونا می بیند و بر این باور است که ستین توانایی آنکه نفر اول کادر فنی آبی و اناری ها باشد را ندارد.

شکی نیست اگر مسئولان باشگاه بارسلونا نتوانند جایگزین خوبی برای ستین انتخاب کنند، مسی همانند پایان دیدار با اوساسونا که به صورت تلویحی به عملکرد سرمربی تیمش انتقاد کرد، باز هم گلایه های خود را مطرح می کند چون دوست ندارد بارسلونا بازنده باشد. باید دید سران باشگاه بارسلونا برای آینده چه تصمیمی در خصوص سرمربی تیم فوتبالشان خواهند گرفت.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7203

به "اصرار مسی به بی هویتی ستین برای هدایت بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصرار مسی به بی هویتی ستین برای هدایت بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید