اطلاعات جدیدی از دوربین بدون آینه کانن EOS M50 Mark II منتشر شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، در چند روز گذشته شاهد منتشر شدن اطلاعات جدیدی در رابطه با نسل بعدی دوربین کانن M50 یعنی EOS M50 Mark II بودیم. این اطلاعات افشا شده نشان می دهند که کانن میخواهد به زودی از این دوربین جدید رونمایی کند.

اطلاعات جدیدی از دوربین بدون آینه کانن EOS M50 Mark II منتشر شد

این اطلاعات جدید که توسط بعضی فروشندگان هم تأیید شده است، نشان می دهد که کانن میخواهد در نسل جدید، بعضی ویژگی هایی را که هم اکنون در دوربین کانن EOS M50 وجود دارند را بهبود ببخشید.

اطلاعات منتشر شده توسط سایت Canon Rumors نشان می دهند که کانن در دوربین EOS M50 Mark II از سنسور جدید 32.5 مگاپیکسلی، پردازنده DIGIC X، نسخه دوم سیستم فوکوس با استفاده از پیکسل های دوگانه و ماکزیمم سرعت عکاسی پیاپی 14 فریم در ثانیه استفاده خواهد نمود. همچنین این دوربین جدید می تواند بدون کراپ با رزولوشن 4K و به صورت 60 فریم در ثانیه فیلم برداری کند و کانن در آن از منظره یاب الکترونیکی با رزولوشن مشابه دوربین جدید EOS R6 یعنی 3.69 میلیون نقطه استفاده نموده است.

با وجود این بهبود های اجرا شده، اما اطلاعات منتشر شده نشان می دهند که در این دوربین خبری از دیگر ویژگی های جذاب مانند دو جای مموری کارت و لرزش گیر تصویر در داخل بدنه، نخواهد بود.

با وجود اینکه همانند دوربین های کانن EOS R5 و EOS R6 شاهد استفاده از قابلیت های نوآورانه ای در این دوربین جدید نیستیم اما بهبود های اجرا شده قابل توجه هستند.

سؤالی که ممکن است اکنون برای هواداران دوربین های بدون آینه سری M کانن پیش بیاید این است که کانن تا چه مدت میخواهد از دوربین های بدون آینه سری M پشتیبانی کند. هم اکنون هم شایعه های مختلفی وجود دارند که می گویند کانن میخواهد از دوربین بدون آینه جدیدی با سنسور APS-C در سری دوربین های بدون آینه R رونمایی کند.

به طور حتم این سؤال هم اکنون و قبل از رونمایی از این دوربین جدید، ذهن هواداران دوربین های بدون آینه سری M کانن را به خود مشغول نموده است و حتی ممکن است که بر میزان فروش دوربین جدید EOS M50 Mark II هم تأثیر بگذارید.

به طور حتم با رسیدن زمان رونمایی از این دوربین جدید، کانن برنامه هایش را برای آینده دوربین های بدون آینه سری M روشن خواهد نمود. شاید این دوربین جدید آخرین دوربینی باشد که کانن در دوربین های بدون آینه سری M از آن رونمایی کند و بعد از آن شاهد این موضوع باشیم که کانن تمامی دوربین های بدون آینه خودش را با مانت لنز RF عرضه کند.

نظر شما در رابطه با آینده دوربین های بدون آینه سری M جیست؟

  • کانن رکورد طولانی ترین عکس چاپ شده در دنیا را به خود اختصاص داد

منبع: PetaPixel

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7450

به "اطلاعات جدیدی از دوربین بدون آینه کانن EOS M50 Mark II منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات جدیدی از دوربین بدون آینه کانن EOS M50 Mark II منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید