اعتصاب خدمه اوکراینی نفتکش ایرانی به بهانه عدم دریافت حقوق

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران : رویترز به نقل از منابع مطلع بیان کرد 6 خدمه اوکراینی یک نفتکش ایرانی که در هند لنگر انداخته به بهانه عدم دریافت حقوق اعتصاب نموده و از تخلیه محموله این کشتی خودداری می نمایند.

اعتصاب خدمه اوکراینی نفتکش ایرانی به بهانه عدم دریافت حقوق

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، خدمه اوکراینی یک نفتکش ایرانی به نام کریستال اعتصاب نموده و از تخلیه محموله نفت این کشتی که در بندر مانگلور هند پهلو گرفته است خودداری می نمایند.

مدیرعامل پالایشگاه مانگلور هند نیز این خبر را تایید کرد و تعداد اعتصاب نمایندگان را 6 نفر اعلام نمود. در حالی که وی دلیلی برای اعتصاب این افراد ذکر ننموده است منابع مطلع عدم پرداخت حقوق را علت این اعتصاب بیان نموده اند.

مدیرعامل پالایشگاه مانگلور اضافه نمود: حدود سه چهارم محموله کشتی تخلیه شده است اما آن ها نه باقیمانده این محموله را تخلیه می نمایند و نه باز می گردند.

منابع مطلع از حضور 6 خدمه اوکراینی در عرشه کشتی خبر داده اند که مدعی اند چهار ماه است حقوقی دریافت ننموده اند. این منابع اضافه نمودند افراد مذکور از دریافت حقوق خود به روپیه خودداری می نمایند.

کشتی کریستال به شرکت ملی نفتکش ایران تعلق دارد. این کشتی در روز یک شنبه هفته جاری به بندر مانگلور رسیده است و روز دوشنبه لنگر انداخته است.

به گفته منابع مطلع، ایران حقوق خدمه کشتی کریستال تا 31 دسامبر را پرداخت نموده اما این افراد هنور تاییده از بانک های محل حساب خود را دریافت ننموده اند و به این بهانه از ادامه کار خود امتناع می نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 630

به "اعتصاب خدمه اوکراینی نفتکش ایرانی به بهانه عدم دریافت حقوق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتصاب خدمه اوکراینی نفتکش ایرانی به بهانه عدم دریافت حقوق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید