اعزام هیات تجاری از خراسان شمالی به قزاقستان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از اعزام هیات تجاری خراسان شمالی به قزاقستان (آلماتی) از 25 تا 30 مهرماه به وسیله اتاق بازرگانی بجنورد اطلاع داد.

اعزام هیات تجاری از خراسان شمالی به قزاقستان

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از بجنورد ، سعید پورآبادی رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی زمان اعزام این هیات تجاری را از استان 25 تا 30 مهرماه سال جاری به مدت 5 شب و 6 روز ذکر کرد و گفت: در این سفر تعداد 20 نفر از تجار، بازرگانان و واحد های تولیدی وصنعتی استان حضور دارند.

پورآبادی انتخاب بازار های هدف، یافتن طرف تجاری و جذب سرمایه گذار خارجی را از جمله اهداف اعزام هیات تجاری استان به قزاقستان اسم کرد.

بیشتر بخوانید

او برنامه های این هیات را نشست مسئولین و تجار دو کشور و تشریح پتانسیل های دو کشور، جلسات B2B میان مسئولین دولتی و تجار بخش خصوصی (همتایان هر کارگروه)، بازدید های تجاری مرتبط با هر کارگروه، ایجاد فضای پرسش و پاسخ و ملاقات با مسئولین سفارت جمهوری اسلامی ایران در آلماتی و بازدید شهری با رویکرد آنالیز و شناسایی فرصت های تجاری آلماتی اسم کرد.

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی کارگروه های مرتب این اعزام را کشاورزی، دامپروری، خشکبار، گلخانه داران، صنعت ساختمان، صنایع غذایی، شرکت های دانش بنیان و کلیه شرکت های لجستیک و ارائه خدمات حمل و نقل زمینی، ریلی و هوایی و ... برشمرد.

د

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 14607

به "اعزام هیات تجاری از خراسان شمالی به قزاقستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام هیات تجاری از خراسان شمالی به قزاقستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید