اعلام خسارت چند میلیارد دلاری هواپیمایی امارات

به گزارش مجله وبلاگ فروش، منابع اماراتی از خسارت چند میلیارد دلاری هواپیمایی این کشور در نیمه امسال میلادی بر اثر پیامدهای منفی شیوع کرونا خبر دادند.

اعلام خسارت چند میلیارد دلاری هواپیمایی امارات

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از عربی 21 ،گروه هواپیمایی امارات متحده عربی در نتیجه پیامدهای منفی ناشی از آغاز ویروس کرونا در نیمه امسال میلادی بیش از 14 میلیارد درهم معادل 3.8 میلیارد دلار خسارت به ثبت رساند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این گروه مستقر در دبی با صدور بیانیه ای اعلام نمود که درآمد آن در نیمه اول سپتامبر گذشته 74 درصد کاهش یافته و به 3.7 میلیارد دلار رسیده است، در حالی که این رقم در سال گذشته 14.5 میلیارد دلار بود.

گروه هواپیمایی امارات علت اصلی کاهش چشمگیر درآمد خود را شیوع اپیدمی کرونا دانست که پس از بسته شدن مرزهای این کشور و اعمال محدودیت های سفر، فعالیت های هواپیمایی امارات را فلج کرد.

بر اساس این گزارش پروازهای منظم مسافران دبی در 9 آوریل و مه امسال میلادی به مدت 8 هفته به تعلیق درآمد. همچنین تعداد کارمندان این گروه در انتها سپتامبر گذشته 24 درصد کاهش داشت.

اطلاعات نشان می دهد که خطوط هوایی امارات که زیر مجموعه این گروه هستند تا انتها سپتامبر گذشته 3.4 میلیارد دلار ضرر و زیان ثبت کردند.

همچنین درآمد شرکت های هواپیمایی امارات در این مدت 75 درصد کاهش داشته و به 3.2 میلیارد دلار رسید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8319

به "اعلام خسارت چند میلیارد دلاری هواپیمایی امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام خسارت چند میلیارد دلاری هواپیمایی امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید