اولین رالی تور خانوادگی ویژه خبرنگاران در محل ساختمان وزارت میراث فرهنگی برگزار گردید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ایرنا/ براساس اخبار واصله، اولین رالی تور خانوادگی ویژه خبرنگاران در محل ساختمان وزارت میراث فرهنگی برگزار گردید.

اولین رالی تور خانوادگی ویژه خبرنگاران در محل ساختمان وزارت میراث فرهنگی برگزار گردید

رالی گردشگری خانوادگی ویژه خبرنگاران با همکاری اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برگزار گردید.

این رالی با حضور 65 گروه (130 نفر) شامل راننده و نقشه خوان از اصحاب رسانه در محل ساختمان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار گردید. در این رقابت که با حضور حسین ساری مدیر کل حوزه وزارتی و امور بین الملل وزارت میراث فرهنگی، محمد حسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، حسن میثمی مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی و عبدالمطهر محمد خانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران انجام شد، از نفرات برگزیده تجلیل شد.

در این رالی محمد حسین صوفی ضمن خوشامدگویی به حضار ابراز امیدواری کرد این رویداد که به بهانه بزرگداشت روز خبرنگار و قدردانی از زحمات اصحاب رسانه طراحی شده، تجربه ای خوشایند برای شرکت نمایندگان باشد.

وی این مسابقه رالی خانوادگی ویژه خبرنگاران را تجربه ای متقاوت، هیجان انگیز در راستای فرهنگسازی عنوان نمود و از برنامه هایی در برگزاری رالی بین الملل اطلاع داد.

مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی خاطر نشان کرد: اولین رالی جاده کشورهای حوزه نوروز را در نوروز 1402 با حضور 50 خودرو با هدف انتقال فرهنگ نوروز به دیگر کشورها برگزار کردیم. بعلاوه رالی در مسیر تهران، ارمنستان، ترکیه و بعضی کشورهای دیگر را با حضور 40 خودرو اجرا شد که حدود دو ماه به طول انجامید.

برگزاری رالی بزرگ بین المللی خزر به خلیج فارس در اردیبهشت 1402 نیز دیگر رویدادی بود که مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به آن اشاره نمود.

صوفی با اشاره به اینکه هفته آینده میزبان کمپرهایی از کشورهای اروپایی خواهیم بود، ادامه داد: این رویداد در راستای مقابله با ایران هراسی و تبدیل آن به ایران دوستی بعلاوه معرفی فرهنگ و تمدن ایران برای نخستین بار اجرا می گردد که از ترکیه شروع و در مغولستان سرانجام خواهد یافت.

وی در ادامه به شرکت در نمایشگاه های گردشگری در کشورهای ایتالیا، ترکیه، اسپانیا، مسکو و برلین از مهر تا سرانجام سال اشاره و در سرانجام از تمام کسانی که در برگزاری این رویداد مشارکت داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

حسین ساری نیز این رویداد را ابتکاری خلاقانه و هوشمندانه دانست و ضمن قدردانی از برگزار نمایندگان گفت: با توجه به اینکه خانواده محوری یکی از شعارهای محوری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است، برگزاری رالی خانوادگی در تحقق آن موثر و الهام بخش است.

مدیر کل حوزه وزارتی و امور بین الملل یکی از مهمترین رسالت ها در این برهه زمانی را امیدآفرینی و امیدافرایی عنوان نمود و اضافه کرد: چنین رویدادهایی در نشاط اجتماعی و انتقال پیغام شادی به جامعه تاثیرگذار و الهام بخش است.

در ادامه ربیعی از عوامل فنی به ارائه گزارش فنی مسابقه پرداخت.

عبدالمطهر محمدخانی نیز گفت: در ابتدا با تاخیر روز خبرنگار را تبریک عرض میکنم. سالهاست در حرفه خبرنگاری مشغول بودم و به نظر من هر روز روز خبرنگار است، البته این روز روزی نیست که با خاطری آسوده گرامی داشته گردد، زیرا خبرنگاران در همه زمانها مشغول تهیه خبر هستند.

وی اضافه کرد: رالی تفریحی خبرنگاران نشان می دهد اتفاق مبارکی اتفاق افتاده است. این طرح نو که دوستان ما در وزارت میراث فرهنگی و کانون اتومبیلرانی و جهانگردی انجام دادند، پسندیده است.

محمدخانی ضمن تشکر از برگزار نمایندگان این رالی توضیح داد: این رالی تفریحی موجب شد تا خبرنگاران یک روز شاد را در کنار خانواده تجربه نمایند.

محمدخانی تاکید نمود: شهرداری تهران از هرگونه اتفاق مشابه مانند برگزاری این رالی استقبال می نماید. اگر وزارت میراث فرهنگی درخواست برای برگزاری رویداد داشته باشد، آماده هرگونه همکاری هستیم. هر چه قدر برای خانواده های تهرانی نشاط ایجاد کنیم، کم است.

در سرانجام مراسم 10 خودرو در قالب گروه دو نفره برگزیده شدند.

اسامی برگزیدگان به ترتیب شامل (مهدی مرجانی، معصومه دهخدا)، (نادر نینوایی، مژگان کریم نیائی)، (نگین شیری آقباش، نسرین بیک پور)، (حسین رسولی، محسن میر مطهری)، (حسین سلیمی، هارون علی پور)، (محمدعلی خادمی، سعیده اسعدیان)، (رضا وثوقی، صحرا وثوقی)، (مینا سادات سجادی، حسین سید علیخانی)، (زینب شکوهی، محمدرضا شکوهی رقی) و (مسعود صباغی، هانیه خانی اصل مغانلو) است.

منبع: همگردی
انتشار: 28 مرداد 1402 بروزرسانی: 28 مرداد 1402 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 28377

به "اولین رالی تور خانوادگی ویژه خبرنگاران در محل ساختمان وزارت میراث فرهنگی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین رالی تور خانوادگی ویژه خبرنگاران در محل ساختمان وزارت میراث فرهنگی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید