اپیزود سیمپسون ها به خاطر حضور مایکل جکسون از آنتن حذف شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، اپیزودی از سریال سیمپسون ها که در آن مایکل جکسون صداپیشگی نموده بود توسط تهیه کنندگانش از روی آنتن برداشته شد. این اتفاق با فاصله کمی پس از این افتاد که مستندی قدرتمند پخش شد. در آن مستند 2 مرد با جزئیات شرح می دهند که چطور سلطان پاپ وقتی آن ها کودک بوده اند، از آن ها سوء استفاده جنسی نموده است.

اپیزود سیمپسون ها به خاطر حضور مایکل جکسون از آنتن حذف شد

این مستند شبکه اچ بی او که ترک کردن نِوِرلند نام دارد، به مدت چهار ساعت روی جیمز سیف چاک و وید رابسون تمرکز می نماید که می گویند مورد آزار جکسون قرار گرفته اند.

این خواننده در اپیزودی از سریال سیمپسون ها حضور داشت که در سال 1991 روی آنتن رفت اما حضور او در این اپیزود تنها سال گذشته تأیید شد. در آن جکسون مسئولیت صداپیشگی شخصیت لئون کامپوفسکی را بر عهده داشت که در یک بیمارستان روانی با شخصیت هومر ملاقات می نماید. او ادعا می نماید یک ستاره پاپ است و حرکت مشهور مون واک جکسون را هم انجام می دهد.

تهیه نمایندگان سریال تصمیم گرفتند آن را از خدمات استریمینگ و کانال های تلویزیونی حذف نمایند و جیمز ال بروکس تهیه نماینده اجرایی سریال گفت این تنها انتخابی بود که می شد انجام داد. مت گرونینگ و ال جین دیگر تهیه نمایندگان اجرایی سریال هم با او موافق بودند. بروکس به وال استریت ژورنال گفت: ما کل زندگی مان را صرف بحث کردن درباره جوک های سریال می کنیم اما در خصوص این مسأله همگی اتفاق نظر داشتیم.

خانواده جکسون هر گونه اتهامی علیه این خواننده را انکار نموده، این مستند را کوبیده و یک دعوی قضائی 100 میلیون دلاری علیه اچ بی او به ثبت رسانده است. آن ها ادعا نموده اند که با پخش کردن این مستند، اچ بی او بندی از قراردادی مربوط به سال 1992 را نقض نموده است.

روز پنج شنبه، شرکت نووا انترتینمنت تبدیل به نخستین شرکتی شد که بعد از روی آنتن رفتن این فیلم مستند علیه جکسون اقدامی انجام می دهد و موسیقی او را از کانال های رادیویی خود حذف کرد. حداقل سه ایستگاه رادیویی در کانادا، یک ایستگاه در هلند و یک ایستگاه در نیوزیلند هم گفته اند همین کار را انجام خواهند داد.

روز چهارشنبه، اوپرا وینفری از 2 مرد حاضر در مستند دعوت کرد در برنامه اش شرکت نمایند و گفت از نظر او، این مستند بسیار فراتر از مایکل جکسون و هر فرد دیگری می رود و در حقیقت لحظه ای در زمان است که به ما اجازه می دهد این فساد اجتماعی را ببینیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 181

به "اپیزود سیمپسون ها به خاطر حضور مایکل جکسون از آنتن حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپیزود سیمپسون ها به خاطر حضور مایکل جکسون از آنتن حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید