بیشتر آلمانی ها خواهان انتها قرارداد مهاجرت اروپا با ترکیه هستند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که بیشتر آلمانی ها بر این باورند که اتحادیه اروپا باید توافق مهاجرت با ترکیه را لغو کند.

بیشتر آلمانی ها خواهان انتها قرارداد مهاجرت اروپا با ترکیه هستند

با قیمت تور آلمان زمستان 99 از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، نتایج نظرسنجی تازه ای که در آلمان اجرا شده است حاکی است بیشتر آلمانی ها خواهان لغو قرارداد مهاجرت بین اتحادیه اروپا و ترکیه و همین طور لغو مذاکرات مربوط به پیوستن ترکیه به این اتحادیه هستند.

بر اساس توافقی که چند ماه پیش میان مقامات آنکارا و اتحادیه اروپا حاصل شد، ترکیه به ازای ممانعت از ورود پناه جویان به قاره اروپا، امتیازاتی مانند پیشبرد مذاکرات برای پیوستن این کشور به اتحادیه اروپا و سفر بدون ویزا شهروندانش به اروپا را دریافت می کرد؛ اما مقامات اروپایی تا به امروز این امتیازات را به دلیل آنچه نقض حقوق شهروندی و سرکوبگری اردوغان در ترکیه دانسته اند، از آنکارا دریغ نموده اند.

ترکیه، پیش از این با معین ضرب الاجل، به 28 کشور عضو اتحادیه اروپا مهلت داده بود تا خاتمه ماه ژوئن شهروندان ترکیه را از ویزا معاف نمایند. آنکارا معتقد است که اروپا به تعهدات خود بر اساس توافق اجرا شده عمل نمی کند.

آلمان سال گذشته بیش از 1.1 میلیون مهاجر را از خاورمیانه و سایر مناطق دنیا قبول نموده است که این بالاترین رکورد در بین کشورهای اروپایی به شمار می رود.

نظرسنجی موسسه امنید که برای روزنامه بیلد اجرا شده نشان می دهد که 52 درصد آلمانی ها از لغو توافق مهاجرت حمایت می نمایند. تنها 35 درصد آلمانی ها خواهان ادامه اجرای این توافق هستند.

بیش از دو سوم آلمانی ها نیز خواهان متوقف شدن فوری پرداخت یاری های اقتصادی به ترکیه هستند و 66 درصد نیز خواهان لغو مذاکرات پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا شده اند.

چاووش اوغلو روز آدینه در این باره گفت: اگر توافقی وجود دارد، یا هر دو طرف بدان عمل می نمایند، یا هر دو آن را کنار می گذارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2640

به "بیشتر آلمانی ها خواهان انتها قرارداد مهاجرت اروپا با ترکیه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشتر آلمانی ها خواهان انتها قرارداد مهاجرت اروپا با ترکیه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید