با ادارات پرمصرف برق برخورد می شود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران (پانا) - به دنبال افزایش مصرف برق در کشور، با تشکیل هیئت ارزیاب مشترک از استانداری و دادستانی تهران و شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، مصرف برق ادارات و دستگاه های اجرایی پایتخت، رصد و با پرمصرف ها برخورد خواهد شد.

با ادارات پرمصرف برق برخورد می شود

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

حسین صبوری - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام این خبر در حاشیه نشست این سه سازمان، گفت: تامین آسایش و آرامش هموطنان به ویژه در شرایطی که شیوع بیماری در کشور، برق رسانی مستمر و جلوگیری از هرگونه خاموشی احتمالی را بیش از پیش پراهمیت ساخته است، از مهم ترین اولویت های ما در سال جاری است و به همین دلیل به تمامی مدیران و مسئولان ادارات، موسسات، نهادها و دستگاه های اجرایی پایتخت ابلاغ شده است تا با اعمال راهکارهایی همچون کاهش روشنایی های غیرضروری، تنظیم دمای سامانه های سرمایشی و به کارگیری مولدهای خودتامین در ساعات اوج بار، به تامین برق خانه های هموطنان تهرانی و مراکز بهداشتی و درمانی کمک کنند.

صبوری تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع، به رغم رصد روزانه مصرف برق تمامی ادارات هدف و حضور 250 تیم ارزیاب شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در سطح شهر، مقرر شد گروه های ارزیاب مشترک با استانداری و دادستانی تهران نیز با ورود به این حوزه با ادارات متخلف، برخورد قانونی به عمل آورند.

طبق اعلام توانیر، وی اضافه کرد: گزارش عملکرد ادارات در حوزه مدیریت مصرف برق به شکل ماهانه، تهیه و به نهادهای نظارت عالی ارسال خواهد شد.

گفتنی است، به همین دلیل و مطابق با اطلاع رسانی های قبلی، استفاده از کولر گازی در تمامی ادارات تهران تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11919

به "با ادارات پرمصرف برق برخورد می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با ادارات پرمصرف برق برخورد می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید