بخشش یک اعدامی بعد از 11 سال در استان گلستان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس شورای حل اختلاف گلستان گفت: فردی که 11 سال پیش در دعوای خانوادگی شوهر خواهرش را به قتل رسانده بود در آستانه اجرای حکم اعدام بخشیده شد.

بخشش یک اعدامی بعد از 11 سال در استان گلستان

به گزارش روابط عمومی دادگستری گلستان، احمد جعفری گفت: پس از قتل، پدر و مادر مقتول و همسرش که خواهر قاتل بود تقاضای قصاص کردند که با صدور حکم اعدام، پرونده برای اجرا به واحد اجرای احکام دادسرا ارجاع شد.

وی اعلام کرد: در چند سال گذشته بزرگان و خیرین بار ها برای جلب رضایت اولیای دم واسطه شدند، اما بی نتیجه بود و خانواده مقتول بر اجرای حکم قصاص پافشاری کردند.

رئیس شورای حل اختلاف گلستان ادامه داد: پس از پیگیری های مستمر، بالاخره در جلسه ای که با حضور بزرگان و ریش سفیدان در منزل مرحوم برگزار گردید خانواده مقتول قاتل را بخشیدند و از اجرای حکم قصاص منصرف شدند.

این یازدهمین محکوم به قصاص است که سال جاری با گذشت خانواده مقتول و پادرمیانی شورای حل اختلاف فرصت دوباره برای زندگی و جبران اشتباهات یافته است.

رییس شورای حل اختلاف گلستان تاکید نمود که اعضای شورا در پرونده افراد شروری که یقین دارند آزادی او سبب تکرار شرارت این فرد در جامعه می گردد برای صلح و سازش اقدام نمی نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7102

به "بخشش یک اعدامی بعد از 11 سال در استان گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشش یک اعدامی بعد از 11 سال در استان گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید