برای بازسازی بنای فرسوده چه باید کرد؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، برای بازسازی املاک فرسوده ای که با شکایت دو طرف ساختمان روبرو هستند باید موارد قانونی را انجام داد.

برای بازسازی بنای فرسوده چه باید کرد؟

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار، گاهی اوقات ممکن است این سوال پیش بیاید که اگر یک یا دو همسایه در یک ساختمان فرسوده راضی به تجدید بنای آن نشوند، تکلیف چیست و این مواقع بین دو نفر از همسایگان ممکن است مشکلاتی پیش بیاید و باید دید که برای حل این مشکل چه باید کرد.

برای حل این مشکل در ابتدا باید به کارشناسان مراجعه گردد و پس از آن با تشخیص سه کارشناس رسمی دادگستری این کار را انجام داد.

برای پیگیری این موضوع باید از سه کارشناس یاری گرفت؛ یعنی این سه کارشناس برای آنالیز شرایط ساختمان بر انتها عمر مفید ساختمان یا در فرضی که به هر دلیل ساختمان دچار فرسودگی کلی شده باشد و بیم خطر جانی و اقتصادی رود، نظرات خود را ابلاغ نمایند. سپس مالکینی که قصد بازسازی مجموعه را دارند می توانند بر اساس حکم دادگاه با تأمین مسکن استیجاری مناسب برای مالکان مخالف، نسبت به تجدید بنای مجموعه اقدام نمایند.

  • آیا گذاشتن کفش در راهروی ساختمان ممنوع است؟
  • استفاده تجاری از ملک مسکونی چه مجازاتی دارد؟
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4355

به "برای بازسازی بنای فرسوده چه باید کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای بازسازی بنای فرسوده چه باید کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید