برترین گلزنان لیگ های اروپایی در هر پست

به گزارش مجله وبلاگ فروش، بعضی از بازیکنان در هر پست آمار گل قابل توجهی داشتند و نسبت به دیگران در این زمینه برتر بودند.

برترین گلزنان لیگ های اروپایی در هر پست

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا برای عید نوروز از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، زمانی که به گل فکر می کنیم، همواره بازیکن های شماره 9 را به یاد می آوریم یا نام مهاجم های بزرگی همچون لیونل مسی، کریستیانو رونالدو یا مهاجم نوک در ذهنمان حک می گردد. همچنین هافبک ها نیز می توانند وارد محوطه جریمه شوند که البته کمتر از مهاجمان پیش می آید که گلزنی نمایند. در ادامه به بازیکنانی که در پست خود در این فصل لیگ های اروپایی برترین گلزن محسوب می شوند، اشاره می گردد.

دروازه بان: تراشتگن

اشتباه نشده است. تراشتگن در این فصل گلی به ثمر نرسانده اما دو پاس گل داده و در اسپانیا، ایتالیا، آلمان، فرانسه و انگلیس دروازه بانی است که بیش از همه در گلزنی نقش داشته است. دروازه بان بارسلونا در گل نخست مقابل ختافه تاثیرگذار بود و به لوییس سوارس پاس گل داد. همچنین به آنتوان گریزمان در پیروزی یک بر صفر برابر مایورکا پاس گل داد. تعداد پاس های گل دروازه بان آلمانی در لالیگا با دنی پارخو، گرت بیل، مونیاین، کوکه و خواکین برابر است.

مدافع ها: اشرف، هینترگر، کریسسیتو و تئو ارناندس

اشرف در لیگ قهرمانان اروپا درخشید و توانست در مرحله گروهی چهار گل به ثمر برساند. دو بار هم در بوندسلیگا گلزنی کرد. هم تیمی سابقش در رئال مادرید یعنی تئو ارناندز همچنان برترین گلزن میلان محسوب می گردد. هینترگر با پیراهن اینتراخت فرانکفورت گلزن ترین مدافع میانی اروپا به حساب می آید. او هفت گل به ثمر رسانده است که هیچ یک به وسیله آغاز مجدد نبوده است. کریسسیتو، بازیکن جنوا شش گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است.

هافبک ها: کاسورلا، سیپرین و برونو فرناندس

در میان سه مهاجمی که در جمع یازده بازیکن قرار گرفتند 30 گل رد و بدل شده است. برونو فرناندس بیش از همه گلزنی نموده است که هیچ یک در لیگ برتر به ثمر نرسیده است. او 15 گل زده است و 14 پاس گل در پرتغال و لیگ اروپا داده است. در مجموع بازیکن جدید منچستریونایتد در 29 گل نقش داشته است. در این پست در ایتالیا نیز بعضی از بازیکنان همچون یوسپ ایلیچ (14 گل در آتالانتا) و ژائو فلیکس (15 گل برای کالیاری) درخشیده اند. در لالیگا سانتی کاسورلا در صدر واقع شده است. بازیکن اسپانیایی در لالیگا هشت گل به ثمر رسانده است. همچنین در کوپا دل ری چهار بار گلزنی نموده است. او دیگر به عنوان مهاجم نوک بازی نمی نماید. از این 12 گل، هفت گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است. در این پست ویلیان سیپرین هم حضور دارد. او یک کارشناس از فاصله یازده متری دروازه است و در جام حذفی فرانسه و لیگ یک این کشور هشت گل به ثمر رسانده است.

وینگر: کریستیانو رونالدو و لیونل مسی

دو گلزن برتر در یک دهه اخیر می توانند از کناره ها برتر از هر مهاجم نوک باشند. در هفته های اخیر رونالدو در باز کردن دروازه حریفان بهتر از ستاره آرژانتینی بوده است. مسی در چهار بازی اخیر گلزنی ننموده است (والنسیا، لوانته، رئال بتیس و اتلتیک بیلبائو در کوپا دل ری) اما پنج پاس گل داده است. رونالدو 10 بازی پیاپی است که در سری آ ایتالیا گلزنی می نماید. در مجموع دو ستاره 42 گل به ثمر رساندند. 19 گل سهم مسی است و 23 گل برای رونالدو به ثبت رسیده است.

مهاجم: روبرت لواندوفسکی

ارلینگ هالند یک گل از مهاجم لهستانی بیشتر به ثمر رسانده اما از 36 گلی که وارد دروازه حریفان نموده 16 گل در لیگ اتریش بوده است. به همین خاطر لواندوفسکی بالاتر از او قرار می گیرد. مهاجم بایرن مونیخ در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان این گل ها را به ثمر رسانده است. بازیکن لهستانی در 21 هفته بوندسلیگا در پنج هفته نتوانست گلزنی کند. با این حال توانست در پنج بازی دبل و هت تریک کند. او در لیگ قهرمانان در پنج بازی مرحله گروهی 10 گل به ثمر رساند. در جام حذفی هم میانگین یک گل در هر بازی را به ثبت رساند (سه گل در سه بازی). مهاجم لهستانی در مجموع در 30 بازی 35 بار گلزنی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2584

به "برترین گلزنان لیگ های اروپایی در هر پست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین گلزنان لیگ های اروپایی در هر پست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید