آنالیز تحقیق و تفحص از دانشگاه شهید رجایی در کمیسیون آموزش مجلس

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن تشریح آنالیز های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از آنالیز تقاضای تحقیق و تفحص از دانشگاه شهید رجایی با حضور رییس دانشگاه در این جلسه اطلاع داد.

آنالیز تحقیق و تفحص از دانشگاه شهید رجایی در کمیسیون آموزش مجلس

رضا حاجی پور در گفت و گو با خبرنگاران،در مورد جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان نمود:در نشست امروز کمیسیون با حضور نماینده یونسکو در ایران و مسئولان مرکز زلزله شناسی لایحه موافقتنامه بین جمهوری اسلامی ایران و سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

وی اضافه نمود: این لایحه درباره تاسیس مرکز منطقه ای آموزشی و پژوهشی مدیریت خطرپذیری و تاب آوری زلزله برای غرب و مرکز آسیا در پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله تهران، به عنوان مرکز گروه 2 تحت حمایت یونسکو با تمرکز بر مدیریت و کاهش خطرپذیری بلایا می باشد، مقرر شد این موافقتنامه برای آنالیز بیشتر به کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارجاع گردد.

حاجی پور افزود: در این نشست بعلاوه تقاضای تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از عملکرد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با حضور با رئیس دانشگاه مورد آنالیز نهاده شد که البته رای گیری آن به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 14 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 14933

به "آنالیز تحقیق و تفحص از دانشگاه شهید رجایی در کمیسیون آموزش مجلس" امتیاز دهید

1 کاربر به "آنالیز تحقیق و تفحص از دانشگاه شهید رجایی در کمیسیون آموزش مجلس" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز تحقیق و تفحص از دانشگاه شهید رجایی در کمیسیون آموزش مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید